Om te beginnen heb ik een zelf gemaakte avi bestaandje gedit met Premiere pro en na dat hij klaar was heb ik hem eerst op de harde schijf gegooid in movie format (avi) dus ..... en omdat ik hem nu ook op dvd wil zetten ben ik in de octend om 10 uur begonnen om hem als mpeg 2 weg te zetten op de harddisk. Als codering heb ik in premiere pro gekozen voor VBR 2 pass progressive codering met als geluid 5.1 optie.
Hij was nu net klaar tegen op 7:15 ( dus totall 9 uur vijftien minuten) en is opniew begonnen .......en geeft aan 7 uur 38min nodig te hebben voor codering Is dit de 2 pass ??? Is dit trowens normaal dat het 15 uur gaat kosten om een fimlpie van 1,5 uur weg te kunnen zetten op de dvd???
==================================================
Pinnacle DV500 pluskaart, Pinnacle studio9, Adobe premiere pro 6 & 7, Pinnacle licquid. JVC DV20E cam. Ik probeer alles op 11n 120 gig schijf te gooien waar nog 70 gig over is
Hij was nu net klaar tegen op 7:15 ( dus totall 9 uur vijftien minuten) en is opniew begonnen .......en geeft aan 7 uur 38min nodig te hebben voor codering Is dit de 2 pass ??? Is dit trowens normaal dat het 15 uur gaat kosten om een fimlpie van 1,5 uur weg te kunnen zetten op de dvd???
==================================================
Pinnacle DV500 pluskaart, Pinnacle studio9, Adobe premiere pro 6 & 7, Pinnacle licquid. JVC DV20E cam. Ik probeer alles op 11n 120 gig schijf te gooien waar nog 70 gig over is