Net heb ik ik mijn copmuter afgesloten, maar toen merkte ik op dat de printer aanstond. Toen ik hem uitschakelde, zag ik de gevreesde "blue - screen", met daarop het volgende bericht (ingekort):
PAGE_FAULT_IN_NON_PAGE_AREA
gebabbel van microsoft over als dit de eerste keer is ik de pc opnieuw moet starten, anders aan de "technische dienst
" melden
de technische code:
***STOP: 0x00000050 (0xFFFFFFE8, 0x00000001, 0x804ELF48, 0x0000000)
Ik heb op internet een soortgelijke bericht gevonden (niet van mijzelf dus!)

Kan het wat met he feit te maken hebben dat ik de printer net op de verkeerde tijdstip heb uitgeschakeld?(hij is met een usb-kabel met de pc verbonden). Het is een HP 2110, ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
Toen ik de pc opnieuw opstartte, kreeg ik de melding dat het systeem van een ernstige fout was hersteld, en dat er een rapport naar Microsoft wordt verstuurd.
Ligt het idd aan de printer, of moet ik toch maar eens Medion gaan bellen (want daar is mijn pc van)??
Min specs:
IP proc @ 2,99 Ghz.
512 mb DDR ram geheugen
160 Gb HD
Geen overgeklokte onderdelen.
Graag jullie reactie.
PAGE_FAULT_IN_NON_PAGE_AREA
gebabbel van microsoft over als dit de eerste keer is ik de pc opnieuw moet starten, anders aan de "technische dienst
de technische code:
***STOP: 0x00000050 (0xFFFFFFE8, 0x00000001, 0x804ELF48, 0x0000000)
Ik heb op internet een soortgelijke bericht gevonden (niet van mijzelf dus!)

Kan het wat met he feit te maken hebben dat ik de printer net op de verkeerde tijdstip heb uitgeschakeld?(hij is met een usb-kabel met de pc verbonden). Het is een HP 2110, ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
Toen ik de pc opnieuw opstartte, kreeg ik de melding dat het systeem van een ernstige fout was hersteld, en dat er een rapport naar Microsoft wordt verstuurd.
Ligt het idd aan de printer, of moet ik toch maar eens Medion gaan bellen (want daar is mijn pc van)??
Min specs:
IP proc @ 2,99 Ghz.
512 mb DDR ram geheugen
160 Gb HD
Geen overgeklokte onderdelen.
Graag jullie reactie.
[ Voor 20% gewijzigd door elevator op 26-09-2004 20:30 ]
Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk