Computer

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• MeRciLess
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
Hallo,

ik ga binnekort een nieuwe pc kopen, ik heb al een beetje rondgekeken en naar de best buy artikelen gekeken. En heb daarbij een systeempje samengesteld, nu is mijn vraag, loopt dit in combinatie met elkaar lekker, en aanvulliingen zijn altijd welkom :) .

-MSI K8 Neo-Platinum
-AMD Athlon 64 3200+
-512 DDR/400 PC3200 Kingston (2x)
-Powercolor ATI Radeon 9600XT
-160 Gb Maxtor
-wat extra fans in de kast
-300 W voeding <--- is dit genoeg?
-Plextor 12x+/8x-
-diskettestation
-Creative SB Audigy LS bulk

Hiermee wil ik voornamelijk spellen mee spelen en een beetje met de toekomst meegaan 64 bits proc...

In afwachting van jullie reactie(s),

Alvast bedankt

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-01 18:35
Ziet er goed uit echter 2 dingen ;

1 ) neem een ATi 9800 PRO als je veel wil gamen,scheelt maar 60,00 euro..maar die zijn het ruim waard... ( let wel op dat je de 256 bits versie koopt ! )
2 ) Neem een "merk" voeding van minimaal 350 Watt.

[ Voor 21% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 26-09-2004 18:54 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Of het allemaal gaat werken, kan je gemakkelijk zelf uitvinden. Hier in CSL hebben we verschillende stickies, de groene topics bovenaan. Hierin staat veel handige informatie, en er staat ook iets over deze situatie.

In deze FAQ staat een groot stuk met als titel 'Wat past bij wat'. Hierin worden verschillende chipsets besproken. Hiermee kan je weer controleren of alles in jouw geval ook goed gaat werken.

Daarnaast kan je in deze FAQ nog een extra stuk vinden over dit soort topics, de zogeheten systeemvragen. Zie daarom Is deze config goed? :)

Dit topic is gesloten.