Toon posts:

MEDIAMARKT monitor L5EX-TA defect

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb anderhalf jaar geleden bij de Mediamarkt een monitor gekocht MERK:GVision
TYPE L5EX-TA. Deze hield er in 1 keer mee op, een kennis van mij heeft het zelfde probleem gehad deze had nog wel garantie en de monitor is gemaakt.
Helaas is mijn garantie verlopen.
Weet iemmand van dit probleem af of hoe ik dit kan maken.

Alvast bedankt
groetjes

-- Het probleem? ja wist ik het maar, ik denk zelf de voeding. Volgens mij is het ook een bekend probleem bij deze monitoren. Monitor hield er dus in 1 keer mee op en er kwam een geur uit of er iets in de brand stond--

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 19:28 ]

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
welk probleem?

Heeft ook een computer!

Verwijderd

'Hield er in 1 keer mee op'

Zekering?

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 09:59

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Staat er niet in de europese wetgeving dat consumenten electronica standaard 2 jaar garantie hebben ?

veel winkels doen net of ze het niet weten, maar grote kans dat je wel garantie hebt.

Het enige onzekere is dat ik niet weet of je nog net onder deze wetgeving valt

Beste film ooit

Verwijderd

heeft er iemand enig idee waar ik een driver kan vinden om mijn scherm een l5ex-ta (met touchscreen) kan vinden, heb al overal gezocht maar niet te vinden.Heb wel beeld maar kan niet touchen? of heeft er misschien iemand deze driver en wil hem eventueel doorsturen?
Modbreak:Voor eigen problemen > eigen topic.
Op http://www.gvision-usa.com/05contact.html is een overzicht + Faq te lezen met daarin info welk type touchscreen je hebt en welke drivers daarbij horen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 03:45 ]

• Delhi
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
soepkip schreef op 26 september 2004 @ 18:27:
Staat er niet in de europese wetgeving dat consumenten electronica standaard 2 jaar garantie hebben ?

veel winkels doen net of ze het niet weten, maar grote kans dat je wel garantie hebt.

Het enige onzekere is dat ik niet weet of je nog net onder deze wetgeving valt
Normaliter is het zo, als ik het mij goed herinner dat wanneer de gebreken zijn veroorzaakt door gebreken aan het product dat het sowieso onder garantie. De de kosten dienen dan door de fabrikant gedragen te worden.
Pagina: 1