Ik heb vandaag weer de scanner aangesloten die we al een hele tijd niet meer gebruiken. Ik heb hem zover aan het werken gekregen, alleen geeft hij horizontale strepen bij het scannen. Dit heeft hij pas gekregen nadat hij de volgende foutmelding heeft gegeven.
Foutmelding: "Onherstelbare fout in scanner.
Schakel de scanner uit en volg de instructies in de handleiding op.
Het scanstuurprogramma wordt gesloten (Code: 11)"
Ik heb al op de site van canon gekeken maar daar stond niet vermeldt over deze foutmelding en als ik het aan canon moet gaan vragen moet ik eerst al mijn gegevens doorgeven. Via google was er ook niets van deze foutmelding te vinden.
Ik heb ook al geprobeerd om de driver opnieuw te installeren maar dit mocht niet helpen. Daarna kan ik een keer scannen met horizontale strepen en de keer erna krijg ik weer die foutmelding. Weet iemand meer over deze foutmelding?
Foutmelding: "Onherstelbare fout in scanner.
Schakel de scanner uit en volg de instructies in de handleiding op.
Het scanstuurprogramma wordt gesloten (Code: 11)"
Ik heb al op de site van canon gekeken maar daar stond niet vermeldt over deze foutmelding en als ik het aan canon moet gaan vragen moet ik eerst al mijn gegevens doorgeven. Via google was er ook niets van deze foutmelding te vinden.
Ik heb ook al geprobeerd om de driver opnieuw te installeren maar dit mocht niet helpen. Daarna kan ik een keer scannen met horizontale strepen en de keer erna krijg ik weer die foutmelding. Weet iemand meer over deze foutmelding?