Een vriendin van me heeft Zonnet ADSL, wat altijd werkte, tot vorige week dinsdag. De volgende foutmelding verschijnt nu telkens wanneer je probeert in te bellen:
Heb er zelf ook al even naar gekeken, maar de software update van www.speedtouch.com had geen effect, en ook de KPN probleemoplosser zag geen problemen (behalve dan de username, maar dat lijkt me logisch bij een zonnet ipv mxstream verbinding)
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Of wat het kan zijn? Want het werkte altijd wel, tot vorige week ineens.
code:
1
2
3
4
5
6
7
| -- De verbinding wordt tot stand gebracht : 00:46:00 -- Gebeurtenis 0000 : De communicatiepoort wordt dadelijk geopend. Gebeurtenis 0001 : De communicatiepoort is geopend. Gebeurtenis 0002 : Een apparaat wordt dadelijk verbonden. Gebeurtenis 0000 : De communicatiepoort wordt dadelijk geopend. Fout 0680 : Geen kiestoon. -- De verbinding is niet tot stand gebracht -- |
Heb er zelf ook al even naar gekeken, maar de software update van www.speedtouch.com had geen effect, en ook de KPN probleemoplosser zag geen problemen (behalve dan de username, maar dat lijkt me logisch bij een zonnet ipv mxstream verbinding)
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Of wat het kan zijn? Want het werkte altijd wel, tot vorige week ineens.