FTP map voor buitenwereld

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• mvandek2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-11-2025
Ik zoek een methode om bestanden via ftp aan de buitenwereld aan te bieden (downloadbaar te maken).

Gewoon die bestanden uploaden en een html file maken met specifieke link naar
dat bestand is wat te lastig voor degene die het moet gaan doen.

Klanten moeten bestanden kunnen downloaden maar alleen die bestanden voor hen bestemd. Kan je mappen met bepaald wachtwoord openzetten voor de buitenwereld?

Ongetwijfeld hoor (DMZ) maar ik heb hier nog helemaal geen ervaring mee.

Bij voorbaat dank,

Mark

Verwijderd

http://www.serv-u.com/

FTP-server voor de gewone desktop-gebruiker. Je kan er accounts voor users mee aanmaken, die dan op specifieke mappen kunnen inloggen. Je kunt ook encryptie enz. inschakelen. Als je moe wordt om steeds je statische IP te onthouden, of je hebt geen eens een statische-ip, raad ik je ook even aan op www.no-ip.com te kijken, kan je namelijk je ip doorlinken na een alfabetisch adres (om maar wat te noemen, ikdrinkamstel.servebeer.com)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd in "FTP map voor buitenwereld" geeft hele mooie tips, lullig maar ik sluit het topic.

Pak een willekeurige FTP server, map eventueel wat poortan als je achter NAT zit en klaar ben je :)

Dit heeft niets met Windows Operating Systems te maken, maar verplaatsen naar SA resp. NT lijkt me niet nodig aangezien dit al zeer vaak is uitgelegd op en buiten het forum. Lees wat en je komt er best uit, dit is op deze manier toch eigenlijk te "basic" voor een GoT-topic.

Succes :)

[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 26-09-2004 18:27 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.