Eindelijk komt er een nieuwe printer, maar wat voor een?
Hij moet de kunnen:
-dik papier
-snel
-niet al te duur
Kleur is niet nodig
Hij moet de kunnen:
-dik papier
-snel
-niet al te duur
Kleur is niet nodig
The Ghost
:{ ²
Verwijderd
The Ghost
Verwijderd
The Ghost
Euh ja. Dat was de bedoeling.Althans, ik hoop dat dit er staat,
Ja, wel 1 seconde ofzo.Bij een lase printer moet de fuser meestal eerst even opwarmen,
Tjielp... een vogel.
Tjielp... een vogel.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
Niet trager dan je parallelle poort.USB is traag,
Jouw parallelle poort niet dan?en verbruikt een IRQ.
Virussen? Scan ze hier!
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
The birds turned into The Flying Dutchmen!
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
tja maar met hp verwissel je enit alleen de cartridge de kop word ook meteen vervangenOp woensdag 01 augustus 2001 09:17 schreef Fault het volgende:
In het opzicht van afdrukkwaliteit is die printer het zeker waard, maar de prijs van die cartridges he...
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
mee eens...Op donderdag 23 maart 2000 12:43 schreef Joey het volgende:
Zucht...
In Epson cartridges zit meer inkt dan in een standaard HP cartridge.
Dit is koeiepoep! Ga jij maar eens lekker een mooie foto uitprinten (volledige pagina). Mooi dat je printkopwagen na elke gang even staat te wachten (tot de data voor de volgende gang helemaal binnen is). Met USB heb je daar geen last van. Zal het even uitrekenen:En wat wil men nou in vredesnaam met dat verrotte USB????????
USB is traag, en verbruikt een IRQ. Zonde! Gewoon LPT1 is het snelst.
Met kettingpapier kan je ook dubbelzijdig afdrukken hoor! Het kost alleen wat meer moeite.Verder kan je met iedere printer dubbelzijdig afdrukken, zolang het geen printer is met kettingpapier.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
You can either agree with me or be wrong!
die ervaring heb ik nog wel:Op woensdag 01 augustus 2001 08:53 schreef funkflex het volgende:
leuke topic dit , ik wou zelf een hp 930c kopen voor 329-
2400dpi
9ppm
is dat het wel waard ?
ik ben niet eg geintresseerd in snelheid van de printer, ik print niet veel, daardoor heb ik pas 3 inkjet in 5 jaar naar de andere wereld geholpen (stof en zo).Op woensdag 01 augustus 2001 14:49 schreef Kirpeknots het volgende:
Laat de HP LJ 1100 alsjeblieft staan.
Wat een waardeloos papiertransport heeft dat ding. Wij hebben er 3 hier en ik denk dat die vroegtijdig met pensioen gaan. Ze pakken meerdere papieren tegelijk uit de invoersleuf (Heeft geen bak).
Ik zou gaan voor een 2100 of 4100 (24ppm)
HP2100TN (netwerkversie dus)Op woensdag 01 augustus 2001 14:46 schreef BiG_G het volgende:
mja,
ik ben aan het kijken naar een hp laserjet, maar ik zie ook door de bomen het bos niet meer.
wat is bv het verschil tussen een hp1100 en een 1200.
de prijzen vliegen alle kanten uit, bij het ene bedrijf is de 1100a ƒ1000 en het andere bedrijf ƒ1300, de 1200 is dan bij het eerste bedrijf weer duurder, en bij het tweede goekoper.
ik snap dat er prijsverschillen zijn, maar snap niet dat ze prijzen gewoon omdraaien...
btw ik wil hem in een netwerkje hangen.
BiG_G
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Met een nieuw separation pad is dat ook weer snel opgelost hoorOp woensdag 01 augustus 2001 14:49 schreef Kirpeknots het volgende:
Laat de HP LJ 1100 alsjeblieft staan.
Wat een waardeloos papiertransport heeft dat ding. Wij hebben er 3 hier en ik denk dat die vroegtijdig met pensioen gaan. Ze pakken meerdere papieren tegelijk uit de invoersleuf (Heeft geen bak).
Oscar: Oeps was een foutje, ik dacht dat ik al op de laatste pagina van het topic zat. Ik had de datumm niet gezien. Zag later wel mijn fout, en hoopte dat het niet op zou vallen.Op donderdag 02 augustus 2001 15:31 schreef Oscar the Grouch het volgende:
koboy: wat loop je nou te schelden tegen iemand die meer dan een jaar geleden iets zei over HW ?
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!