Toon posts:

windows logt me automatisch uit

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ineens het volgende probleem. Wanneer ik probeer in te loggen, krijg ik heel veel mijn wallpaper te zien (1 sec) en word dan automatisch uitgelogt. Gewoon volgens de windows manier (windows is logging out, saving your settings) en kom dan weer in het log-in scherm.
Dit gebeurd via elke user waarmee ik probeer in te loggen (er zijn meer users). Inloggen in safe mode lukt ook niet, als ik dan inlog krijg ik hetzelfde. En inloggen via de Admin (dus in safe mode) lukt niet omdat ik het password niet weet (ik heb windows proffessional). Er staan nog al wat belangrijke gegevens op mijn pc, dus ik heb het liefst eigenlijk dat ik niet mijn hele pc hoef te legen. Dat is eigenlijk geen optie!
Ik las op andere sites dat het een soort van spyware is, die als userinit.exe als carrier heeft. Tenminste als ik het goed begrepen heb...
Maar uit die verhalen werd ik niet echt veel wijzer!
Ik hoop dat iemand een oplossing voor me heeft, want ik heb mn pc echt nodig (begin al ontwenningsverschijnselen te vertonen).
Bij Voorbaat dank!

• BoGhi
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 10:42
Heb je net voordat dit gebeurde misschien Adaware gedraaid? Als dat zo is zou je even moeten booten vanaf een andere medium (CD bv), en de wsaupdater.exe vervangen (COPY op de commandline) door de userinit.exe (beide in de System32 folder van windows).

Programmers don't die. They GOSUB without RETURN

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ervoor wel adaware gedraaid. Maar hoe moet ik dat dan doen?

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-11 00:36
[rml][ XP] direct afmelden na aanmelden[/rml]

laatste reply ff doorlezen dit is al zo vaak voorbij gekomen

Verwijderd

Booten met ERD Commander, en dan in je register zoeken naar "Userinit" deze verwijst dan naar "C:\windows\blabla\wsaupdate.exe,"
Dit moet "C:\Windows\System32\Userinit.exe," worden

dan werkt alles weer prima

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik booten met ERD Commander?

Verwijderd

ERD Commander ergens vandaan halen (is nl. een CD) en dan van deze CD booten

/waar je hem vandaan haalt is jou zaak, kweet niet of je er voor moet betalen voor
prive gebruik, maar ik gebruik dan ook de licentie van de zaak :9

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 18:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok dat ga ik dan even proberen, bedankt voor jullie hulp tot nog toe!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-12 20:15

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Staat trouwens ook in de FAQ van WOS:
Windows Operated Systems - FAQ

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

^^ FAQwerk dus. :)

Mbv. de WOS FAQ moet je er wel uit kunnen komen, mocht dat niet geval zijn dan kun je me mailen en dan heropen ik dit topic.

Dicht. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.