Gisteren had ik 2 fans op 1 plug in(CPUFan) aangesloten en deed prefect. Toen had ik mijn pc casemodden. Toen zette ik de fans terug en draait niet meer. Weet jullie wat aan het hand is??
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik kan van het bovenstaande bericht echt helemaal niks maken....
vrije vertaling:Mystic Spirit schreef op 26 september 2004 @ 17:10:
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik kan van het bovenstaande bericht echt helemaal niks maken....
Hij heeft gister 2 fans op 1 plug gedaan, dus 2 op 1 fanplug. Hij zag dat dat werkte, en heeft het er dus uitgehaald. Na het casemodden zette hij ze er weer in, en werkte het niet meer. hoe kan dat, en hoe los ik dat op?
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Het Nederlands van hierboven is bedroevend laag, maar wat ik hieruit begrijp heb je 2 fans aangesloten op 1 connector op het moederbord, toen ben je iets met je kast gaan doen en nu doet hij het niet meer ? Ik denk dat je je connector overbelast hebt met die 2 fans en dat hij nu dood is.Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 17:06:
Gisteren had ik 2 fans op 1 plug in(CPUFan) aangesloten en deed prefect. Toen had ik mijn pc casemodden. Toen zette ik de fans terug en draait niet meer. Weet jullie wat aan het hand is??
Voortaan iets meer info en vautlooz Nederlands.
AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64
Ik denk niet dat een fan aansluiting 2 fans aan kan. Heb je al geprobeerd er maar 1 fan op aan te sluiten? En heb je de fans die het niet meer doen al op een andere aansluiting geprobeerd?
Je kunt beter je fans op de molex connectoren aansluiten.
Je kunt beter je fans op de molex connectoren aansluiten.
Verwijderd
op de CPU connector kan ik zelf geen 92mm fan aansluiten of hij wilt al niet meer booten omdat het teveel is voor die connector
dus 2 80mm fan's erop aansluiten zou ik echt niet doen.
Ofwel boot je mobo niet met die 2 coolers, ofwel is je mobo kapot, bij mij gelukkig wou hij gewoon niet booten en zonder wel
dus 2 80mm fan's erop aansluiten zou ik echt niet doen.
Ofwel boot je mobo niet met die 2 coolers, ofwel is je mobo kapot, bij mij gelukkig wou hij gewoon niet booten en zonder wel
Ja, ik heb ook geprobeerd om 1 fan aan te sluiten maar nee. Wat kost die molex connectors dan?
Er zit maar 1 fanplug op mijn moederbord vandaar dat ik 2 op 1 had geprobeerd.
Mijn pc wil wel booten maar coolers wil niet draaien dus wordt de processor niet gekoeld. Nu kan ik niet bij de pc komen.....
ik kon ook niet duidelijk vertellen wat ik bedoelde, ik snap echt niets van hoe moederbord werkt
Er zit maar 1 fanplug op mijn moederbord vandaar dat ik 2 op 1 had geprobeerd.
Mijn pc wil wel booten maar coolers wil niet draaien dus wordt de processor niet gekoeld. Nu kan ik niet bij de pc komen.....
ik kon ook niet duidelijk vertellen wat ik bedoelde, ik snap echt niets van hoe moederbord werkt
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 17:19 ]
Molex > fan stukje kost paar euro, dat is het probleem niet. Kijk maar eens op inkoopacties.net, daar loopt een IA waar je voor weinig geld heel veel keuze hebt 
Maaruh, draaien je fans niet meer of doet je pc het niet meer ?
Maaruh, draaien je fans niet meer of doet je pc het niet meer ?
[ Voor 19% gewijzigd door GeforceDDQ op 26-09-2004 17:19 ]
301SQN
Jelle TTGDZ , de aansluiting van je moederbord is er niet voor geschikt,
Probeer het met 1 fan... werkt dat ook niet dan heb je de connector op je mobo opgeblazen.
Verder zijn de connectoren er niet voor gemaakt om voor 2 fans draden te bevatten...
Probeer het met 1 fan... werkt dat ook niet dan heb je de connector op je mobo opgeblazen.
Verder zijn de connectoren er niet voor gemaakt om voor 2 fans draden te bevatten...
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Ik zou het zoiezo met molexjes doen.
zo minmogelijk op het moederboard aansluiten.
Molexstekkers kosten heel weinig, je kunt verloopjes nemen, maar je kunt natuurlijk ook zelf knutselen met een verdubbelaartje ofzo.
Je kan die dingen in (bijna) elke pc zaak kopen voor enkele euro's
zo minmogelijk op het moederboard aansluiten.
Molexstekkers kosten heel weinig, je kunt verloopjes nemen, maar je kunt natuurlijk ook zelf knutselen met een verdubbelaartje ofzo.
Je kan die dingen in (bijna) elke pc zaak kopen voor enkele euro's
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Verwijderd
Heb dit ook wel eens gedaan..
Was niet zo leuk btw, gelukkig bij een oud mATX bordje.
3 fans op 1 connector werkte nog prima..
De vierde erbij vondt het mobo niet zo leuk.. 
vaarwel GigaByte GA-6WMM7
Heb nu ook zo'n molex ding gekocht..
Heb uit een molex de keuze om 2x 5v en 2x 12v fans aan te sluiten.
vaarwel GigaByte GA-6WMM7
Heb nu ook zo'n molex ding gekocht..
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 17:33 ]
Omdat het toch een beetje erop neerkomt dat je waarschijnlijk je mobo connector hebt opgeblazen en het niveau verder heel erg laag is van dit topic gaat deze maar op slot
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()