Muziek extracten

Pagina: 1
Acties:

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:36
Hoi,

Ik moet toegeven ik gebruik ook wel eens een key-gen & daar zitten soms wel leuke deuntjes in. Ik post geen key-gen om te laten zien wat ik bedoel, is niet toegestaan denk ik...
Maar mijn vraag is hoe kan ik die muziekjes extracten?

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 06:33

Tux

Als het goed is kan je met TotalRecorder alle geluiden die de computer maakt opnemen. Het programma maakt een virtuele geluidskaart, die je als input kan gebruiken voor opnameprogramma's.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Je zou het kunnen proberen met een resource hacker. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Ik maak zelf muziek, en die liedjes zijn denk ik gepacked in de executable en niet als resource.

Dwz pak muziek uit naar temp directory. Kijk dus in de temp directory. Met winamp vind je dan misschien wel een .mod tracker file.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 17:09 ]

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-07 02:48
Misschien kun je het proberen met fmv-extractor. er zullen vast wel meer programma's voor zijn. Dit programma zoekt gewoon naar media bestanden in een bestand en die kun je dan vervolgens uitpakken.

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:36
Thanks voor de reply's

Met Total Recorder lukt het wel. Resource hacker lukt niet, kan ik alleen de icoontje doen.
@Pieter-Post: Fat je niet helemaal, maar de key-gen's waar ik het over heb zijn 1 .exe bestand
@aapenootjes: Ook even proberen

offtopic:
Beetje laat ge-antwoord, maar kon niet op got komen :S

[ Voor 13% gewijzigd door Westereen op 26-09-2004 17:35 ]

Pagina: 1