Toon posts:

slecht beeld nieuwe tv

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
onlangs heb ik een niewe breedbeeld van 82 cm gekocht. Namelijk de 32pw6518 van Philips. Het valt mij echter behoorlijk tegen, omdat ik allemaal zwarte lijnen in het beeld zie. Het is te vergelijken met een computer die op een lage resolutie is ingesteld. Weet iemand ook of dit gewoon een eigenschap is van grotere beeldschermen, of is mijn tv gewoon slecht.
Hij was trouwens erg goedkoop, nl 450 euro. Wat ik vreemd vind is dat ik nergens op internet gegevens over het model kan vinden, weet iemand mischien nog een goede site om te zoeken.

Daarnaast vraag ik ook of mensen me een goed advies kunnen geven over een andere tv, want ik denk dat ik deze ga ruilen (als dat mogelijk is).
Zelf zat ik te denken aan de 32ps11 van panasonic. Deze is wel iets duurder, maar ik hoop dat ik dan beter beeld heb. Weet iemand nog wat over deze tv of andere alternatieven?

• snameroc
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 17:46
breedbeeld van zo een formaat valt eigenlijk vandichtbij altijd tegen zeker in vergelijk met kleinere of een pc.
bij 82 cm moet je ongeveer 3,5 mtr van je tv zitten.
100 hz is wel beter maar ook bij grote maten nog lang niet te vergelijken met een pc of kleine tv.

snameroc. Solar 6kW piek Warmtepomp Vaillant vwl75/6. Boiler wp boiler dimplex. Thuisaccu marstek venus ev3 fw146 hw p1 opnemer. En op zolder nog een savant die nu overbodig is omdat we gasloos zijn. Ook nog een 1 fase ev lader.

Verwijderd

Weet je zeker dat je met 32pw6518 op google hebt gezocht. Ik krijg nl bergen met links.
Misschien kun je hier wat mee
http://www.p4c.philips.co...chTxt=6518&grp=&cat=&sct=

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 18:39 ]

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:26
Ik heb dezelfde TV. Ik ben er erg tevreden over, behalve dan dat in de folder staat dat het de versie is met radio, maar de radio adapter er niet bij zit. Nu gebruik ik dat toch waarschijnlijk nooit.
Het beeld vind ik erg mooi. Ik heb expres voor 50 Hz gekozen vanwege de toch niet altijd positieve geluiden over 100 Hz. Ik zag in de winkel op een 100 Hz tv het beeld ook naijlen (TMF). Je moet zover ik weet echt een dure 100 Hz tv hebben wil je niet te maken hebben met de negatieve aspecten ervan.
De zwarte strepen waar jij het over hebt neem ik alleen waar bij het inzoomen van het beeld. Als het beeld kleiner is dan 16:9 (veel DVD's hebben ultra wide screen) dan leidt het inzoomen tot de zwarte strepen.
Voor 450 Euro heb ik nog geen betere TV gezien.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 15:34:
onlangs heb ik een niewe breedbeeld van 82 cm gekocht. Namelijk de 32pw6518 van Philips. Het valt mij echter behoorlijk tegen, omdat ik allemaal zwarte lijnen in het beeld zie. Het is te vergelijken met een computer die op een lage resolutie is ingesteld. Weet iemand ook of dit gewoon een eigenschap is van grotere beeldschermen, of is mijn tv gewoon slecht.
Hij was trouwens erg goedkoop, nl 450 euro. Wat ik vreemd vind is dat ik nergens op internet gegevens over het model kan vinden, weet iemand mischien nog een goede site om te zoeken.

Daarnaast vraag ik ook of mensen me een goed advies kunnen geven over een andere tv, want ik denk dat ik deze ga ruilen (als dat mogelijk is).
Zelf zat ik te denken aan de 32ps11 van panasonic. Deze is wel iets duurder, maar ik hoop dat ik dan beter beeld heb. Weet iemand nog wat over deze tv of andere alternatieven?
als reactie het volgende , kijk eens op www.kieskeurig .nl onder tv en selecteer dan de panasonic tx28px10 en alles wordt snel duidelijk . Heb hem zelf ook en in een woord ,FENOMENAAL zelf gekocht via internet bij www,voordeelhalen.nl afhandeling was perfeckt en goedkoop. !!!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 10:03 . Reden: toevoeging ]

Verwijderd

Topicstarter
inmiddels heb ik hem maar geruild omdat ik er absoluut niet mee tevreden was. Nu heb ik de 32fq70 van Sony. Deze vind ik een stuk beter beeld geven. Er zit echter een nadeeltje aan, namelijk dat het beeld nogal vervormd is. Vooral bij horizontale lijnen en bij balken van breedbeeld valt het op dat het beeld aan beide kanten naar buiten loopt. Is dit normaal en kan ik hiervoor terug naar de winkel?

• Duncan_R
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 10:04

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Ws kan je in het menu een beetje spelen met de instellingen van je beeld (bij die van mijn vader wel iniedergeval) maar daar krijg ik het ook niet helemaal recht. Schijnt erg moeilijk te zijn een fatsoenlijke TV te maken. Mijn JVC heeft bv 2 vette donkerdere banen verticaal door het beeld lopen (erg goed te zien als je bv Top Gun op DVd aan het kijken bent)

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Al een andere coax kabel geprobeerd?

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Verwijderd

Veel TV's zijn out-of-the-box niet goed gecalibreerd. Als je echt de maximale kwaliteit uit je TV wilt persen, dus ook vervormingen eruit, moet je de TV laten calibreren.

Zaakje waar ik mn beamer heb gehaald, calibreert ook TV's. Post je vraag eens op www.htforum.nl. Probeer Frank daar te bereiken (een pm werkt prima) en hij zal je zeggen wat het kosten moet.
Pagina: 1