Toon posts:

[XP SP2] Hoe dat SP2 Security Alerts icoontje wegkrijgen?

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Iemand enig idee hoe ik dat irri SP2 security alerts icoontje wegkrijg? Ik heb alles al uitgezet, firewall / autom updates / virus protection... daarna geboot maar ik krijg hem niet weg. Zie hem via statup control panel ook niet opgestart worden in de startup ofzo.
Met search gezocht maar ik krijg OF een timeout, of gezeik over Omega parameters, en als ik wel wat krijg op mijn zoekactie dan vind ik hier niets van.
Bij voorbaat dank!

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:03
services.msc --> service "Security Center" uitzetten

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:59
services.msc uitvoeren en security center uitschakelen en even op handmatig zetten zodat deze niet meer opstart.

• DannyVersluis
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Idd even bij services uitzetten, maar dan zit ik weer met een vraagje....

Is het niet mogenlijk om heel dat security centre/firewall e.d. volledig uit windows te slopen, want ik vind t zwaar irri om iets in de computer te hebben staan wat ik toch niet gebruik of zal gaan gebruiken.

[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]

• CyberThijs
  • Laatst online: 10:03
DannyVersluis schreef op 26 september 2004 @ 15:26:
Idd even bij services uitzetten, maar dan zit ik weer met een vraagje....

Is het niet mogenlijk om heel dat security centre/firewall e.d. volledig uit windows te slopen, want ik vind t zwaar irri om iets in de computer te hebben staan wat ik toch niet gebruik of zal gaan gebruiken.
Ik vrees dat je dat dan met nLite zal moeten regelen: da's dus een reinstall van windoos...

Verwijderd

Topicstarter
Klasse mannen! Het is dus een service. Had ik helemaal nieteens aan gedacht.
Bedankt!

• Oceria
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:50

Oceria

I've been in between....

De officiële methode is via je configuratie scherm "beveiligingscentrum" te openen en dan links onderaan de optie "meldingen van het beveiligingscentrum instellen" aan te klikken. Daar kun je kiezen welke van de drie mogelijke meldingen wel, en welke niet doorgegeven worden.

Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...

Verwijderd

Helaas ook dan komt ie na een paar keer rebooten terug! Dit is zeg maar weer een bug in windows SP2

• Corpii
  • Laatst online: 03-05 21:56

Corpii

Le Tostie

vreselijk irritant. ik heb ook de service uitgegooit maar ga over een paar dagen met nLite het hele center eruit slopen.

Verwijderd

oops, beter lezen =)
ik heb m nu ook uitgezet zoals Oceria zegt, be benieuwd hoe het werkt...

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 09:50 ]

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:22
Op zich werkt de search prima bij mij: http://gathering.tweakers...a%5BxFILTERS%5D=#hitstart je moet altijd zorgen dat je de vraag goed stelt aan omega, anders komen er te veel resultaten naar voren en dan stopt hij ermee.

Ook is deze vraag diverse keren langs gekomen in het grote sp2 topic, in deze topics kun je zoeken met deze knop: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/zoek.gif. Dit topic lijkt me nu dus redelijk overbodig, en daarom gaat deze ook op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.