Alseert heb ik de search gebruikt, maar deze doet op het moment vreemd (omage parameters blabla?) plus dat ik niet precies weet waar ik echt op moet zoeken.
Het probleem is als volgt. Ik heb een aantal rijen waarin het volgende staat:
- username
- email
- status
status is een select waarin 3 opties staan, met de values 0 t/m 2.
Nu heb ik de bovenstaande rij bijvoorbeeld 5 keer. Nu probeer ik het zo te krijgen, dat de select dus per rij aangepakt kan worden, en dit met 1 submit allemaal geupdate kan worden.
Nu lukt het mij wel om een loopje te maken die dit allemaal update, maar ik snap niet helemaal hoe ik nou die selects kan ophalen, en kan zien of er geupdate moet worden of niet.
Is er mischien iemand die mij een eindje opweg wil helpen? Waar moet ik naar kijken en vooral, hoe haal ik het van selects naar php (dus in een array o.i.d)?
Alvast bedankt!
Het probleem is als volgt. Ik heb een aantal rijen waarin het volgende staat:
- username
- status
status is een select waarin 3 opties staan, met de values 0 t/m 2.
Nu heb ik de bovenstaande rij bijvoorbeeld 5 keer. Nu probeer ik het zo te krijgen, dat de select dus per rij aangepakt kan worden, en dit met 1 submit allemaal geupdate kan worden.
Nu lukt het mij wel om een loopje te maken die dit allemaal update, maar ik snap niet helemaal hoe ik nou die selects kan ophalen, en kan zien of er geupdate moet worden of niet.
Is er mischien iemand die mij een eindje opweg wil helpen? Waar moet ik naar kijken en vooral, hoe haal ik het van selects naar php (dus in een array o.i.d)?
Alvast bedankt!