Kon de oude post hiervan niet meer vinden dus bijdeze evebn een nieuwe alla update. Ik kon het toch niet laten
en heb een epox 8rda3g met xp 2600 (gelockt) 166fsb barton 2e hands kunnen scoren voor mijn inziens weinig (115 euro)
Na installatie en standaard snelheden moet ik zeggen dat er GEEN merkbaar snelheids voordeel te zien was. Ook games liepen danwel hetzelfde of zelfs iets slechter dan met de 2400 133fsb variant. Maar nu !
Na wat overclock zaken bekeken te hebben heb ik het systeem nu erg stabiel op 11,5 x 200
en zelfs Joint Operations (bekend om picky te zijn op overclockte systemen) werkt zonder problemen. Het minimale stutter ding in 3d games is nog wel aanwezig en verdenk hierbij toch echt iets in de Directx /WinXp Pro implementatie..
Maar goed, overall ben ik nu met dit systeem zeer tevreden met de performance in games.
Wilde het jullie toch even laten weten na mijn eerste post
Diem
edit: kep natuurlijk wel even ddr400 mem gekocht ..
Na installatie en standaard snelheden moet ik zeggen dat er GEEN merkbaar snelheids voordeel te zien was. Ook games liepen danwel hetzelfde of zelfs iets slechter dan met de 2400 133fsb variant. Maar nu !
Na wat overclock zaken bekeken te hebben heb ik het systeem nu erg stabiel op 11,5 x 200
Maar goed, overall ben ik nu met dit systeem zeer tevreden met de performance in games.
Wilde het jullie toch even laten weten na mijn eerste post
Diem
edit: kep natuurlijk wel even ddr400 mem gekocht ..
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 15:02 ]