Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, heeft iemand ervaring met 1 van deze spelertjes? Ik ben er bijna zeker van dat ik 1 van deze 2 ga kopen, ik heb 2 reviews gelezen op kieskeurig.nl maar heeft iemand nog ervaring met een van deze spelertjes of kent iemand met ervaring? Bij voorbaat dank:)

Iriver iFP-880€109
Iriver iFP-890€179

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-11 14:33

Piggen

Lekker bakkie

Het zijn toch vrijwel dezelfde spelers :?
De 890 heeft 256 mb en USB 2.0 (wat mij een goede reden lijkt om voor die te gaan)

Een beetje zoeken op internet en op dit forum zal genoeg resultaten opleveren, lijkt me.

Verwijderd

Topicstarter
MPmad schreef op 26 september 2004 @ 14:52:
Het zijn toch vrijwel dezelfde spelers :?
De 890 heeft 256 mb en USB 2.0 (wat mij een goede reden lijkt om voor die te gaan)

Een beetje zoeken op internet en op dit forum zal genoeg resultaten opleveren, lijkt me.
Ja klopt :) Ik twijfel dus idd om voor de 128/1.1 of de 256/2.0 te gaan...maar voor het gemak laat ik jullie ze allebei ff zien :)

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-11 14:33

Piggen

Lekker bakkie

Het zullen allebei wel prima spelers zijn (zoals we van iRiver gewend zijn)
De keuze hangt af van je budget en hoeveel muziek je mee wilt nemen.

Bij nader inzien lijkt me 128 mb volpompen met USB 1.1 ook wel goed te doen. Hoewel 2.0 wel een stuk lekkerder is :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb je ook enig id hoeveel verschil er in tijd tussen zit tussen 2.0 en 1.1 (bv. 5 liedjes uploaden met 2.0 duurt zolang en met 1.1 zolang? Scheelt het veel?)

Verwijderd

2.0 is ongeveer 5 keer zo snel. 1 seconden per liedje vs 5 seconden.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand enige ervaring hiermee?
Ook heb ik nog 2 vraagjes:
- Deze mp3 speler ondersteunt Ogg Vorbis, wat houd dat in? Dat ie een mp3 van 4 MB kan verkleinen tot ongeveer 2MB?
- Bij Dixons lag de IFP880, daaronder stond dat ie USB 2.0 had, maar dit type nummer heeft (zoals overal te zien is, ook op site van Iriver) een USB van 1.1, dat klopt toch niet? Dixons zit dan gewoon valse info te geven?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 17:48:
Iemand enige ervaring hiermee?
Ook heb ik nog 2 vraagjes:
- Deze mp3 speler ondersteunt Ogg Vorbis, wat houd dat in? Dat ie een mp3 van 4 MB kan verkleinen tot ongeveer 2MB?
- Bij Dixons lag de IFP880, daaronder stond dat ie USB 2.0 had, maar dit type nummer heeft (zoals overal te zien is, ook op site van Iriver) een USB van 1.1, dat klopt toch niet? Dixons zit dan gewoon valse info te geven?
-Ogg Vorbis is een nieuw compressieformaat (iig nieuwer dan MP3) en is op de zelfde kwaliteit kleiner (correct me if I'm wrong).
-Doen ze wel vaker bij Dixons :P. Ik raad je aan hem op internet te kopen (www.mmport.nl) en niet bij Dixons of een andere winkel vanwege prijs.

• disinfector
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-11 22:41
ik heb nu een paar weken de 880,

die is idd usb1.0 maar dat maakt me nie zoveel uit :) Voor de rest gewoon een goeie mp3 speler met heel veel opties en goed geluid.
Alleen ondersteunt hij niet alle ogg vorbis bestanden ( het moet per se een bitrate boven de 96* dacht ik hebben) maar maakt opzich niet zoveel uit omdat die kwaliteit daaronder toch niks is.

en ja hij heeft goed op inet gekeken zie prijs :)

[ Voor 7% gewijzigd door disinfector op 27-09-2004 18:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jah klopt maar dat is in Enschede:) Maar in de Mediamarkt in Groningen(15 min. trein) is ie 111,- dus dat scheelt 2 euro tegenover 3 uur reistijd. Iig bedankt voor jullie reacties maar heb je ook enig id hoeveel kleiner zown ogg vorbis bestand is?

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:34

PnD

like in Pinda ^_^

2.0 is niet nodig voor 256 naar mijn mening..
en of je 128 of 256mb lijkt me niet aan ons om dat voor jou te kiezen? :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 19:18:
Jah klopt maar dat is in Enschede:) Maar in de Mediamarkt in Groningen(15 min. trein) is ie 111,- dus dat scheelt 2 euro tegenover 3 uur reistijd. Iig bedankt voor jullie reacties maar heb je ook enig id hoeveel kleiner zown ogg vorbis bestand is?
Rembours is all inclusive, zit al in de prijs. Dus GEEN verzendkosten en reistijd/kosten.

*en een ronduit puike service!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 21:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 21:00:
[...]
*en een ronduit puike service!
Ervaring mee? Vertel? En wat als ie kapot gaat, dan is de mediamarkt wel ff relaxter, daar kan je zo ff heen...
Pagina: 1