Aopen 6800GT + Far Cry

Pagina: 1
Acties:

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:30
Probleempje met die combo... als ik dat spel speel ziet het er wel leuk uit en zo maar ik krijg allemaal overbelichte plekken... bv. als de zon ergens schijnt dan kan het op 1 plek gewoon goed zijn en op de andere plek zo goed als wit.

Ook heb ik op somige plekken dat bepaalde delen van textures helemaal zwart zijn. bv die benzine tonnen enzo...

Wat kan dit zijn?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // RX9070 Hellhound

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 08:21
waarschijnlijk je drivers, heb je die al geupdate?

Verwijderd

Ja daar is een update patch van op de Farcry website voor de 6800GT versies.

Heb ik ook gehad.

Download de nieuwe update patch van de website ne alles ziet er weer goed uit ;)

• OMD
Thnx voor de quick reply's :D

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // RX9070 Hellhound

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 14:48:
Ja daar is een update patch van op de Farcry website voor de 6800GT versies.

Heb ik ook gehad.

Download de nieuwe update patch van de website ne alles ziet er weer goed uit ;)
Heb je de link van die zogenaamde "Far Cry for 6800 GT" patch ?
Ik kan hem nergens op de Far Cry site vinden.

• OMD
gewoon de 1.1 patch installeren en dan is het probleem opgelost... ik had net een clean install gedaan dus ik had die patch nog niet geinstalleerd, was ik even vergeten.

Verwijderd

OMD schreef op 26 september 2004 @ 17:37:
gewoon de 1.1 patch installeren en dan is het probleem opgelost... ik had net een clean install gedaan dus ik had die patch nog niet geinstalleerd, was ik even vergeten.
Hoezo de 1.1 patch ??? Ik heb de 1.2 patch geinstaleerd, want dat is toch ook de laatste patch :/

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 17:40:
[...]

Hoezo de 1.1 patch ??? Ik heb de 1.2 patch geinstaleerd, want dat is toch ook de laatste patch :/
LoL, idd 1.2 is de laatste patch voor FarCry, maar die patch is toen der tijd van de servers gehaald omdat volgens Crytek de patch vreemde werking had op veel systemen. !

Misschien ben jij wel 1 van die ongelukkige :P....., bij mij loopt ie trouwens perfect vooral met SM3.0 ! :D ....

Verwijderd

Fusion_XT schreef op 26 september 2004 @ 20:43:
[...]

LoL, idd 1.2 is de laatste patch voor FarCry, maar die patch is toen der tijd van de servers gehaald omdat volgens Crytek de patch vreemde werking had op veel systemen. !

Misschien ben jij wel 1 van die ongelukkige :P....., bij mij loopt ie trouwens perfect vooral met SM3.0 ! :D ....
Ohja, dat heb ik idd nooit geweten. Maar goed, ik heb verders geen last van Far Cry. Hij loopt verder perfect en ziet er schitterend uit.
Het enige probleem wat ik gehad heb is een korte freeze van ongeveer 10 seconden na het laden van een level. Dus zeg maar als je een saved game laadt, en je komt in het spel terecht . . . dan gingen de textures verspringen hier en daar en kort daarna een freeze van ongeveer 10 seconden.
Na de freeze liep die gewoon weer perfect. Dit heeft volgens enkeling hier met het aanstaan van de Fast writes te maken. Die moest ik dus uitzetten en dan zou het probleem over zijn.
Nou, ik deed dat en na een reboot was m'n systeem nog veel instabieler geworden, dus ik heb hem weer aangezet en m'n kaart terug geklokt naar 410/1110 en de WHQL 61.76 drivers geinstalleerd.
Nu is alles weer Ok, en Far Cry geeft geen freeze meer. Dus aan de 1.2 Patch ligt het niet. Iig niet met mijn probleem ;)
Pagina: 1