Toon posts:

HELP!!!!!!! Problemen met mijn cordless mouse

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HELP!!!!!!! Ik Problemen met mijn cordless mouseman wheel van logitech, ik installeer gewoon de software en dan jop ik er 'm in (ik heb PS/2 & USB allebei gepropeerd) en dan doet hij het wel en softwarematig geeft hij alles goed aan maar als ik mijn muis beweeg hapert m'n pijltje als de tering en m'n zender staat ver genoeg overal vandaan
ps: ik heb MouseWare 9.00 tot 9.23 geprobeert
weer er iemand wat ik moet doen?

Verwijderd

Aan de MouseWare hoeft het niet te liggen denk ik. Zelf draai ik helemaal geen mouseware bij m'n draadloze logitech muis en loopt als een zonnetje (al vreet ie wel batterijen)

Staat de receiver niet te ver van de muis zelf af? Er mag geloof ik maximaal maar 2 meter tussen zitten..

Ik neem aan dat je de batterijen al hebt gecontroleert :)

• Patser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 23:11

Patser

this.Close();

Ik had precies dezelfde problemen. Žt Was onwijs irritant.
Ik merkte Žt volgende: de "muisbal" van een Logitech cordless is een licht gevalletje. Waarschijnlijk gekozen om een beetje gewicht te besparen bij deze toch al zware muis.
Als je er een gewoon balletje in doet van een ander muis, dus wel een zware, rolt ie een stuk beter!
Geen schokken meer bij muisbewegingen..

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Of hij schiet van hot naar her, dus had je eerst je muis moeten inpluggen en dan pas de software moeten installeren.

Of je ontvanger staat toch te ver weg. Al naar gelang e batterijen goed zijn is een halve meter zo'n beetje het optimum.

Verwijderd

Bij mij schokt hij ook. Wat ik gemerkt heb is dat je hem vooral goed moet schoon houden.
Maar het grote probleem is nartuurlijk dat je hem niet zoals een gewone muis uit elkaar kan schroeven. Mijn priegelwerk is hij toch schoon te houden. Haal de bal eruit en haal de aanslag van de wieltjes en maak de bal schoon door hem met plakband te omwikkelen en het er daarna weer af te trekken.
Meestal werkt hij daarna weer normaal voor een tijdje.
VEJ