èn als er meer dan 21 reacties zijn
Verder vind ik het raar dat jij voor mij en de andere users gaat beslissen of een shop door de tijd wisselt van kwaliteit (waar baseer jij dit op?). Je zegt wel terecht "kan wisselen van kwaliteit" dus er is een kans dat het gebeurt maar het zal ook vaak niet gebeuren. Aangezien de eigenaar na een half jaar waarschijnlijk nog steeds dezelfde is zullen de onvolkomenheden van de shop i.h.a. blijven bestaan.
inderdaad, maar hou er ook rekening mee dat, als de kwaliteit laag blijft de shopsurvey-beoordelingen dat óók zullen blijven, zodat je een realistisch beeld houdt
als de kwaliteit stijgt echter, dan blijven die oude surveys het gemiddelde cijfer naar beneden trekken, wat dan weer niet meer up to date representatief is
Worden de reacties nog wel bewaard (zodat een verkeerde beslissing eventueel teruggedraaid kan worden?).
Het is niet zo dat er plots gezegd wordt: "bij deze shop gaan we die beoordelingen verwijderen". Er is gewoon een script wat bij alle shops automatisch de oude surveys verwijdert als er meer dan 21 zijn. Het bewaren van die surveys heeft dus ook geen enkele zin aangezien ze toch verouderde, en dus onbetrouwbare, informatie bevatten
Edit: ik zie inmiddels dat het geen recente beslissing is dus de laatste zin van mijn post is niet meer van toepassing.
EDIT: een scherm van 's middags tot 's avonds onververst laten staan en dan reageren is een beetje dom
[
Voor 4% gewijzigd door
Yoeri op 26-09-2004 18:40
]