Ik heb een probleem met Norton Antispam. Als ik in outlook kijk onder het account waarin ik Norton Antispam heb geinstalleerd verschijnt de Norton Antispam balk wel. Maar als ik inlog onder een ander account en vervolgens outlook open dan heb ik daar die balk niet (en ik kan deze balk ook niet toevoegen). Weet iemand of er een oplossing is voor dit probleem?
Norton AntiSpam werkt altijd maar onder één account..
Zelf heb ik het probleem met AntiSpam 2004 ook meegemaakt.
AntiSpam is namelijk niet berekend / gemaakt om te draaien op een multi-user systeem..
Wel zijn er antispam programma's die geschikt zijn voor een netwerk, die ik hier ( volgens mij ) niet mag noemen vanwege reclame doeleinden
AntiSpam is namelijk niet berekend / gemaakt om te draaien op een multi-user systeem..
Wel zijn er antispam programma's die geschikt zijn voor een netwerk, die ik hier ( volgens mij ) niet mag noemen vanwege reclame doeleinden
Ok, bedankt. Ik heb ondertussen NIS 2005 er alweer afgegooid (wilde het alleen ff testen)! Een combinatie van Sygate +kaspersky werkt toch beter!nextware schreef op 05 oktober 2004 @ 15:15:
Norton AntiSpam werkt altijd maar onder één account..