Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

TFT LCD color monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom op zolder nog een 7" color monitor tegen...
Wat zal ik er mee doen? Ik zat te denken aan een casemod ofzo...
Nog een vraagje en voorbeeld:

http://www.mediaserver.un...d/plaatjes/1/01010035.JPG

Hoe sluit ik dit ergens op aan?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 02:46 ]

• Thrillseekah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10 13:04
De gele stekker gaat op een tv-out van een videokaart die zwarte is ground dus bv aan je kast. En de witte is voor geluid. En dat rode stekkertje is de + voltage zal 5 of 12 zijn. Misschien 220 moet je even kijken of er geen stikkers op het display staan op de achterkant ofzo over voltage

[ Voor 41% gewijzigd door Thrillseekah op 26-09-2004 13:02 ]

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Thrillseekah schreef op 26 september 2004 @ 13:00:
De gele stekker gaat op een tv-out van een videokaart die zwarte is ground dus bv aan je kast. En de witte is voor geluid. En dat rode stekkertje is de + voltage zal 5 of 12 zijn. Misschien 220 moet je even kijken of er geen stikkers op het display staan op de achterkant ofzo over voltage
NEE GEEN 220V !!!!!!!!!!!

Ik ken het ding. 12V does the trick :)

PS. Ik heb er ooit een gekocht @ kijkshop. Wist niet hoe gauw ik het ding terug moest brengen :S

• Thrillseekah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10 13:04
Daarom zei ik ook dat hij even opzoek moest gaan naar een sticker :*) of zoiets want staat altijd wel wat de voltage voor zo een ding is.

Maar was het zo een slechte kwaliteit?

Verwijderd

Topicstarter
idd er staat 12 v op dat ding

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ding is 'officieel' om in te bouwen in bijvoorbeeld de hoogsteun van een autostoel of via een beugeltje vast te maken. Het scherm kun je ook uit de omhuizing halen...

Ik had er een gekocht maar die heb ik teruggebracht omdat de kwaliteit zwaar ruk was. Het scherm gaf 1 seconde kleur, dan 10 seconden zwartwit en ruis etc. En de kleurovergang van zwart naar wit duurde een dikke seconde en gloeide een half uur na met gemak.

Misschien dat jij ee betere hebt ik weet niet ?

[ Voor 50% gewijzigd door Fairy op 26-09-2004 13:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Fairy schreef op 26 september 2004 @ 13:36:
Ding is 'officieel' om in te bouwen in bijvoorbeeld de hoogsteun van een autostoel of via een beugeltje vast te maken. Het scherm kun je ook uit de omhuizing halen...

Ik had er een gekocht maar die heb ik teruggebracht omdat de kwaliteit zwaar ruk was. Het scherm gaf 1 seconde kleur, dan 10 seconden zwartwit en ruis etc. En de kleurovergang van zwart naar wit duurde een dikke seconde en gloeide een half uur na met gemak.

Geen idee of ik een betere heb...krijg hem namelijk neit aangesloten
:P

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Inbouwen in je PC kan, aansluiten op je TVout van je videokaart (als je die hebt)

Die kleine schermpjes zijn imho ook ideaal voor autogebruik, ik ga er binnenkort ook eentje in mn auto bouwen tbv navigatie enz. (moet eerst nog een schermpje uitkiezen/kopen ooit)

Zoals gezegd idd wel eerst kijken hoe ie kwalitatief is, zit behoorlijk rukspul tussen op de markt soms.

[ Voor 8% gewijzigd door DJSmiley op 26-09-2004 15:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
DJSmiley schreef op 26 september 2004 @ 15:21:
Inbouwen in je PC kan, aansluiten op je TVout van je videokaart (als je die hebt)

Die kleine schermpjes zijn imho ook ideaal voor autogebruik, ik ga er binnenkort ook eentje in mn auto bouwen tbv navigatie enz. (moet eerst nog een schermpje uitkiezen/kopen ooit)

Zoals gezegd idd wel eerst kijken hoe ie kwalitatief is, zit behoorlijk rukspul tussen op de markt soms.
Hoe kan ik hem dan bijvoorbeeld in de auto aansluiten?

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 15:47:
[...]

Hoe kan ik hem dan bijvoorbeeld in de auto aansluiten?
12V :)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
wel met stabilisator, autospanning is niet echt stabiel, dus ff stabiliseren op 12V lijkt me geen slecht idee als je schermpje langer meemoet

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

DJSmiley schreef op 26 september 2004 @ 15:51:
[...]

wel met stabilisator, autospanning is niet echt stabiel, dus ff stabiliseren op 12V lijkt me geen slecht idee als je schermpje langer meemoet
hmm. het lijkt erop dat deze is gemaakt voor direct aansluiten in de auto.

Verwijderd

Fairy schreef op 26 september 2004 @ 13:36:

Hehe, je lcd wel geaard ? :D

Verwijderd

mooie vondst :D plaats even wat pics als je hem werkend heb :) weet je niet hoe je er aan komt ?

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 17:31:
[...]

Hehe, je lcd wel geaard ? :D
Jazeker. Scherm was door een andere klant ook al teruggebracht omdat het zo ruk was, het was duidelijk te zien aan half afgepeld folie op het display en losgetrokken zakjes en kabels die al gestript waren enzo... Tja kijkshop hé :{

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Trouwens:
[img=600]plaatje[/img] ;)
Pagina: 1