Bericht "Donner wederom genomineerd voor Big Brother Award"

Pagina: 1
Acties:

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Zoals wdegeus reageerde:
Sorry hoor, maar wat heeft dit eigenlijk op Tweakers.net te zoeken? Alleen omdat de verkiezing via internet wordt gehouden?? Dan kunnnen we wel heel veel nieuws gaan posten. Wellicht dat iemand het mij kan uitleggen...
Dat was ook direct de gedachte toen ik de titel las. Na lezen van het artikel is de enige relatie met computers dat er naar een website wordt gelinkt waar je ook kunt stemmen. Dit lijkt mij meer een artikel voor sites als FOK! ed, maar niet voor een IT gerelateerde site als T.net

Het is gelukkig één van de weinige berichten die naar mijn idee niet tussen de andere newsposts hoort. Ik kan zelf geen ander voorbeeld noemen, maar vind het toch jammer dat zo'n bericht zijn weg heeft gevonden tot de FP.

[ Voor 6% gewijzigd door GlowMouse op 26-09-2004 12:58 ]

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Je vergeet wel even dat Donner vaker in het nieuws gekomen is met zaken die het internet (en privacy op het internet) aangaan. Voorbeelden:

nieuws: Overheid kan makkelijker verkeersgegevens opvragen
nieuws: Politie mag personalia van elke internetgebruiker opvragen
nieuws: Kamer stelt vragen over werkwijze Brein
nieuws: Donner wil computercriminaliteit harder aanpakken
nieuws: Donner: consument heeft geen recht op thuiskopie
nieuws: Aangifte en proces-verbaal via internet mogelijk

In dat opzicht kan het volgens mij dus best op de FP. Je hoort me niet zeggen dat dit het belangrijkste nieuws is dat we ooit geplaatst hebben, maar zeker op zondagen ligt de drempel voor nieuws nu eenmaal lager.

[ Voor 3% gewijzigd door Steve op 26-09-2004 13:47 ]