[WXP] Defrag tool zonder lopende processen

Pagina: 1
Acties:

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Ik maak nu gebruik van Diskeeper en O&O Defrag en beiden hebben het probleem dat er, als er niet gedefragmenteerd word er een proces op de achtergrond blijft draaien dat bakken geheugen in beslag neemt. O&O heeft en proces oodag.exe meedraaien dat zelfs 125MB ram continu in beslag neemt.

Nu heb ik wel 1024 MB geheugen in mijn pc zitten maar dat houd niet in dat een defrag tool dit zomaar mag confisqueren. Ik betaal er niet voor niks voor!

Heeft iemand een defragmentatieprogramma wat wél goed is?

PS. Norton SpeedDisk komt er bij mij niet in. Veel te veel ellende mee gehad en computers die een half uur over het booten deden.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kun je in beiden gevallen niet de defrag service uitschakelen? Verder kun je beiden volgens mij ook zo configureren dat ze niet continue proberen om je schijf te optimaliseren :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Gebruik anders Perfectdisk... minstens zo goed als O&O, volgens velen zelfs beter... en er draait nix op de achtergrond (Als je scheduler en updater uitschakelt)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Spider.007 schreef op 26 september 2004 @ 13:14:
Kun je in beiden gevallen niet de defrag service uitschakelen? Verder kun je beiden volgens mij ook zo configureren dat ze niet continue proberen om je schijf te optimaliseren :)
Heb er naar zitten zoeken, alles uitgezet maar toch blijft het proces lopen.
Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 13:16:
Gebruik anders Perfectdisk... minstens zo goed als O&O, volgens velen zelfs beter... en er draait nix op de achtergrond (Als je scheduler en updater uitschakelt)
Ik zal eens kijken, alvast bedankt!

[ Voor 30% gewijzigd door Fairy op 26-09-2004 13:18 ]