hitchhacker, kun je mij het idee ontnemen dat je absoluut niet gezocht hebt voordat je deze vraag hier stelde? 
[google=java applet webcam visitor record]
[search=applet webcam opnemen]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik had gezocht op: webcam opnemen applet (en nog iets) op Google en op GoT...geen bruibare tips....\Spider.007 schreef op 26 september 2004 @ 12:19:
hitchhacker, kun je mij het idee ontnemen dat je absoluut niet gezocht hebt voordat je deze vraag hier stelde?
jij hebt weer een andere inslag qua zoeken...laat ik die lead ff volgen
Hmm...ook bij jouw suggestie zie ik alleen maar verwijzigingen naar software die plaatjes kunnen refreshen, uploaden van een webcam icm een site...niet precies wat ik zoek...Spider.007 schreef op 26 september 2004 @ 12:19:
Denk eens na, zou jíj zoiets willen? Dat iemand via jouw webcam gaat kijken? Waarschijnlijk is dit beveiligingstechnisch niet mogelijk.
dat is niet mogelijk, buiten het feit dat je met diverse soorten OS'en en hardware zit heb je ook nog te maken met rechten. Een applet mag niks doen op de PC van de gebruiker (true, je kan extra rechten "vragen", maar of dit mogelijk ishitchhacker schreef op 26 september 2004 @ 12:13:
Ik zoek een applet, java oid, die een connectie maakt met de webcam van de bezoeker van de site en een stukje film op kan nemen. Is dat er? Of is het niet mogelijk?
[ Voor 7% gewijzigd door Erkens op 26-09-2004 12:27 ]
Ik wil de bezoekers van mijn site de mogelijkheid geven om een filmpje van hunzelf te up loaden maar het zijn over het algemeen noobs..Skaah schreef op 26 september 2004 @ 12:26:
Denk eens na, zou jíj zoiets willen? Dat iemand via jouw webcam gaat kijken? Waarschijnlijk is dit beveiligingstechnisch niet mogelijk.
Zo gauw je aan je Java-applet een certificate koppelt is imo alles mogelijk; ook dat men hun eigen hardware aan jouw applet beschikbaar stelt
Met Flash is het idd ook mogelijk; en is er een standaard instelling in de player om het aan of uit te zetten.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Zijn daar denk je al oplossingen voor? Ik kan ze nl niet vinden.... En om nou opnieuw het wiel uit te vinden...Spider.007 schreef op 26 september 2004 @ 12:33:
Zo gauw je aan je Java-applet een certificate koppelt is imo alles mogelijk; ook dat men hun eigen hardware aan jouw applet beschikbaar steltMet Flash is het idd ook mogelijk; en is er een standaard instelling in de player om het aan of uit te zetten.
hoe moeilijk is het om te zoekenhitchhacker schreef op 26 september 2004 @ 12:35:
[...]
Zijn daar denk je al oplossingen voor? Ik kan ze nl niet vinden.... En om nou opnieuw het wiel uit te vinden...
5sec met google:
http://www.mutong.com/fischer/java/usbcam/
ik zou zoiets via flash doen, flash kan zelf de webcam aansturen en het werkt ook in linux. met die java applet zal je veel meer werk hebben.
Pagina: 1