Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT
Graag zien we dat je wat duidelijkheid aanbrengt in je posts zodat we informatie niet zelf uit je hoeven te gaan vissen. Om je even op weg te helpen:
• Welke DVD speler gebruik je
• Welke DVD speler gebruikt je moeder
• Heb je dit bij alle DVD's
• Heb je de instellingen van je software al eens gecontroleerd, de meeste kunnen namelijk standaard gewoon ondertiteling weergeven
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
mn moeder heeft een medion laptop weet niet precies welke dvd brander, En ik heb een packard bell laptop, met een pioneer dvd(brander) . En de andere dvdspelers zijn gewoon dvdspelers voor op tv (LG, Denon, Philips)
ik heb dit inderdaad bij alle dvd's. originele en gebrande(gedload en samengesteld) en gekopieerde (van origineel).
en ik denk inderdaad dat het instelling is van dvdsoftware. of ik mis gewoon nog iets. want een tijdje geleden had ik een icoontje van VOBSUB ofzo, een groen icoontje. toen had ik het wel gewoon. ik drukte dat een keer weg (exit). en toen had ik (misschien daardoor) geen ondertiteling meer.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
mn moeder heeft windvd geloof ik.
k zal nog maar ff powerdvd dloaden, als het mogelijk is.
nogmaals bedankt voor je moeite
Omdat je gloednieuw bent: lees de FAQ Forumgedrag en in het subforum waar je post even enige relevante sticky topics (
Edit;
Oeps, ik ben langzaam
In je DVD-afspeel software zou je via of het menu of rechtermuisknop -> subtitles wel subtitles kunnen weergeven. Wat krijg je dan?
[ Voor 15% gewijzigd door F_J_K op 26-09-2004 12:21 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
gewoon dvdvideo.
ok sorry, ik lees het nu.
***edit***
heb ik geprobeerd (om aan te schakelen) maar de ondertitels blijven weg.
ik zie wel de beschikbare talen. en ik kan ze ook aanvinken. maar ik blijf gewoon niks zien
***edit2***
ik heb ook al best veel gesearched en zelf uitgeprobeerd, ik kamp al ruime maanden met dit probleem. heb het ook al aan vrienden gevraagd, maar ik denk dat het iets software matig is. ik mis dus een belangrijk programmaatje ofzo. (codec of wat dan ook)
[ Voor 81% gewijzigd door StWesleyT op 26-09-2004 12:29 ]
Zoals ik al eerder zei zou dat niet het probleem moeten zijn. Ik denk dat het probleem echt in de instellingen van de software ligt; en niet aan het ontbreken van bepaalde codecs. Loop nog eens rustig door je instellingen heen; kijk of er niets raar staat of probeer desnoods een schone installatie van je DVD software met schone instellingen enzo. Het kan zijn dat bijvoorbeeld het lettertype van je ondertitels is weggehaald; dat deze op transparant staat, dat de size op 0 staat; of dat je ergens ondertitels in het geheel hebt uitgeschakelt ofzoStWesleyT schreef op 26 september 2004 @ 12:22:
[...]
ik heb ook al best veel gesearched en zelf uitgeprobeerd, ik kamp al ruime maanden met dit probleem. heb het ook al aan vrienden gevraagd, maar ik denk dat het iets software matig is. ik mis dus een belangrijk programmaatje ofzo. (codec of wat dan ook)
---