Toon posts:

XFX GeForce 6800 GT 256mb Overclock Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een XFX GeForce 6800 GT 256mb gekocht en wil deze overclocken naar Ultra speed maar elke keer als ik hem omhoog gooi en wil testen geeft hij aan dat hij de snelheid op die instellingen niet kon testen en dat ik hem terug moet zetten naar een lagere snelheid dit gebeurt ook als ik me Core van 350 naar 351 zet en met me geheugen niks doe. :(
Daarna begint me beeldscherm raar te doen door elke keer aan en uit te gaan. :?

Zelf zat ik te denken aan me voeding die misschien niet genoeg stroom levert (heb Qtech 550 watt)
Wat zou ik hier aan kunnen doen of weet iemand het probleem?

en graag zou ik ook willen weten of meer mensen deze problemen hebben met hun GeForce 6800 GT :/

Verwijderd

Ik denk ook dat het aan je voeding ligt en dat je zoiezo niet genoeg power hebt.. Probeer eens iets onder te clocken en dan te testen, want de kans is groot dat dat ook niet zal werken. Wat zijn de specs van je sys? Suc6!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ik weet niet of het aan je voeding ligt, probeer eens te kijken met een monitor programma als MBM ... Dan kan je ff kijken wat je voedingslijnen geven :)

Hier overigens nog een linkje waar je wat aan kan hebben:
[rml][ OC] XFX GeForce 6800 GT naar Ultra[/rml]

[ Voor 6% gewijzigd door Apen-nootjes op 26-09-2004 10:47 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 10:37:
Ik denk ook dat het aan je voeding ligt en dat je zoiezo niet genoeg power hebt.. Probeer eens iets onder te clocken en dan te testen, want de kans is groot dat dat ook niet zal werken. Wat zijn de specs van je sys? Suc6!
Ik heb hem ook geprobeert onder te clocken maar dat werkt idd ook niet :/
Mijn specs zijn:
AMD Athlon 3200+
Gigabyte 7NNXP Mobo
2x Corsair 512 RAM
en dan de GeForce 6800 GT

Ik heb trouwens ook even me voeding nagekeken en die geeft 14 Amper en piek 20 amper is dit te weinig?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:47
XFX GeForce 6800 GT 256mb Overclock probleem

Ééntje is meer dan genoeg :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.