dvd met indexnummers

Pagina: 1
Acties:

• benprint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-07 07:20
hoi,
Ik heb een probleem. Ik heb met de camera een concert van normaal opgenomen en naar de computer verhuisd als een avi file. nu wil ik ook kunnen zappen tussen de nummers die zij spelen want standaard zie de computer het als 1 lang nummer en ik weet dat er een mp3splitter/cutter is en dit werkt ook maar alleen voor mp3.nu wou ik weten of er een progje is waarmee ik dus zogeheten indexpunten er in kon maken zonder die nare stille pauze's erin.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als DivX? AFAIK niet. Wel kan je makkelijk de nummers in losse bestanden zetten. Zet er een playlist bij en start die ipv de losse files.
Of DVD zoals in de topictitel staat? Bij DVD is het standaardfunctionaliteit, "elke" film-DVD-maak-app (dat is een term ja :+ ) zou dat moeten kunnen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• benprint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-07 07:20
als ik er via nero vision een dvd van maak en hem gewoon in een huis tuin en keuken dvd speler afspeel, dan kan ik niet zappen tussen de nummers :'(

[ Voor 4% gewijzigd door benprint op 27-09-2004 08:23 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:09

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Als je er met bijv. DVDlab een DVD van maakt kan je zelf door de video heenbladeren en chapters maken. Probleem opgelost. :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• CyBoB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

CyBoB

.::BURB::.

simpelweg een video file als als dvd branden maakt het nog geen "dvd" met chapters en dergelijken.

hiervoor moet een dvd ge'authored worden. er zijn verschillend proggies op de markt hiervoor. van goedkoop tot de professionele die duizenden euros kosten (Scenarist). als je op google ff zoekt naar "dvd authoring" zou je wel wat moeten vinden. en www.doom9.org is met dit soort zaken je grote vriend ;)

suc6

[ Voor 12% gewijzigd door CyBoB op 27-09-2004 16:35 ]