Toon posts:

inbellen adsl

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben bij tiscali adsl en het de sagem usb 800 modem.

Mijn vraag is nu de volgende, als ik een modem bijkoop zou ik dan in de ene kamer mijn huidige modem kunnen inbellen en surfen en op de andere kamer met mijn nieuwe modem ook kunnen inbellen en surfen. Want als dit zou gaan, dan is dat zowat de goedkoopste en gemakkelijkste oplossing. Een modem kost namelijk maar 30 eur en een usb router (al dan niet draadloos) is een stuk duurder.

Of is iemand met een ander voorstel?

Met vriendelijke groeten

Psychopaatje _/-\o_

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02 08:11
wat jij zegt kan niet..

wat wel zou kunnen is dat je met een ethernetmodem en een router het verkeer over alle computers verdeelt.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Nee, je kunt maar met één modem tegelijk sync op je lijn hebben. :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

idd is dat niet mogelijk :),
een ethernet modem (multi pc modem) is de beste oplossing :)

Verwijderd

een modem kopen met vpn ondersteuning :p

Verwijderd

Topicstarter
Mjah, het probleem is dat een van de twee computers een notebook is en dus niet vast blijft staan. Verder nog wordt de modem, aangezien het een usb modem is gevoed door de computer. Dus als ik een netwerkje maak, dan ben ik verplicht de vaste computer in de andere kamer, voortdurend te laten aanstaan waneer ik op de notebook wil surfen en dat zal tegen de principes van mijn ouders zijn :(

Dus eigenlijk zoek ik nu naar een oplossing, en het is een usb modem, dus gewoon ethernet routers, kan ik niet veel mee doen (denk ik) tenzij, er iets bestaat waardoor ik van zo een usb kopke voor in u computer naar een ethernet kopke ofzo kan gaan

jups

Verwijderd

een router die gebruik maakt van je usb modem dus. die bestaan gewoon (oa draytek maakt ze), maar ze zijn gewoon stukken duurder dan een nieuwe ethernet modem-router.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Dit is écht al wel vaker langs gekomen, als je de search had geraadpleegd had je daar wel achter gekomen. Dat is wat we van je verwachten als eerste te doen.

2 oplossingen voor deze situatie (zoals hierboven genoemd): USB-router kopen of een nieuw ethernet-modem-router. En dat laatste zal waarschijnlijk de goedkoopste oplossing zijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.