Toon posts:

[MSN6.2] InstallatieFout bij maken van proces 'Bootstrap'? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb ff me hd geformateerd en windows xp er op gezet.

opeens kan ik msn 6.2 niet meer installeren:S
als ik het probeer krijg ik deze foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jangeert/omg.bmp

ik heb al geprobeerd om de temp map te legen (dat werd er tegen me gezegt op got) maar ja.. mijn temp map was helemaal leeg dus er stonden ook geen submappen in)

ook werd er gezegt verwijder bootstrap.exe maar er staat juist dat dat bestand vermist wordt.

op google wordt ik ook niet veel wijzer :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 09:40 ]

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08 15:52
Heb je al geprobeerd het bestand opnieuw te downloaden? Als het enigszins kan ergens anders. Dan weet je in ieder geval zeker dat het niet aan het programma ligt wat jij probeert te installeren.

Ik kan me namelijk vaag iets herinneren over een beta versie met bootstrap en een zonder. Diegene met gaf problemen ofzoiets dergelijks, hang me hier niet aan op want dat is inmiddels als weer even geleden.

Verwijderd

Topicstarter
Damien schreef op 26 september 2004 @ 12:08:
Heb je al geprobeerd het bestand opnieuw te downloaden? Als het enigszins kan ergens anders. Dan weet je in ieder geval zeker dat het niet aan het programma ligt wat jij probeert te installeren.

Ik kan me namelijk vaag iets herinneren over een beta versie met bootstrap en een zonder. Diegene met gaf problemen ofzoiets dergelijks, hang me hier niet aan op want dat is inmiddels als weer even geleden.
Ik zie net dat ik dat programma niet heb, ff van me andere puter hale :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 18:11:
[...]

Ik zie net dat ik dat programma niet heb, ff van me andere puter hale :)
hmm op me andere puter zie ik em ook niet, via google kan ik ook geen bootstrap downloaden.

mischien kan iemand ff het bestand van zijn eigen computer op een site zetten zodat ik em kan downloaden

(ff vragen of dat mag)

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 06:33

Tux

Zo te zien heb je MSN gedownload en Openen gedaan in plaats van Opslaan. Als je het bestand opslaat op je bureaublad en het dan probeert te installeren, heb je dan ook hetzelfde probleem?

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas even je topictitel aan. Draai je trouwens virusscanners op je systeem? Heb je al eens gezocht naar spyware?

[msn6.2]installeerd niet > [MSN6.2] InstallatieFout bij maken van proces 'Bootstrap'? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 26 september 2004 @ 18:26:
Ik pas even je topictitel aan. Draai je trouwens virusscanners op je systeem? Heb je al eens gezocht naar spyware?

[msn6.2]installeerd niet > [MSN6.2] InstallatieFout bij maken van proces 'Bootstrap'? *
vanaf mijn bureaublad installeer ik hem juist.
ik mis het bestand bootstrap denk ik?
hebben jullie dat bestand wel?

ik heb norton op me computer
en een spyware scan zal ik zo wel doen.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-06 10:44

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 17:20:
[...]

vanaf mijn bureaublad installeer ik hem juist.
Tux schreef op 26 september 2004 @ 18:23:
Zo te zien heb je MSN gedownload en Openen gedaan in plaats van Opslaan. Als je het bestand opslaat op je bureaublad en het dan probeert te installeren, heb je dan ook hetzelfde probleem?
Zoals je hier kan zien is het juist de bedoeling dat je hem opent, ipv installeert. Ik weet niet of het hier mee te maken heeft, of het nodig is en of het wat helpt, maar je zou het denk ik iig even kunnen proberen.

DM!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dit helpt niet, ik krijg gewoon de zelfe melding weer :S
Spyware scan gedaan maar helpt ook niet:(

Weet iemand nog iets om te proberen?

IS er nog iemand?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 19:42 ]

Pagina: 1