Verwijderd
templates, language files, threaded EN flat support, in te stellen rechten per groep, mogelijkheid om meerdere boards aan te maken (board != forum)
etc..etc..
Vooral belangrijk is een goede database-structuur (normalisatie), optimale code (str_replace ipv eregi_replace als het kan etc..), zo weinig mogelijk queries (gebruik joins) en een snelle template parser zodat het forum ook een beetje soepel en snel loopt
etc..etc..
Vooral belangrijk is een goede database-structuur (normalisatie), optimale code (str_replace ipv eregi_replace als het kan etc..), zo weinig mogelijk queries (gebruik joins) en een snelle template parser zodat het forum ook een beetje soepel en snel loopt
W8 maar op UltraTopics, meer heb ik niet te zeggenOp vrijdag 29 december 2000 22:28 schreef Mas*Mind het volgende:
templates, language files, threaded EN flat support, in te stellen rechten per groep, mogelijkheid om meerdere boards aan te maken (board != forum)
etc..etc..
Ik zat een beetje aan de volgende structuur te denken:Vooral belangrijk is een goede database-structuur (normalisatie)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Table | Structure ----------------+---------------------------------------------------------------------------------------- Category | id | name | Forum | id | cat_id | group_id | name | description | Thread | id | forum_id | user_id | subject | last_post | hits | locked | Post | id | thread_id | user_id | message | edited | edit_date | Group | id | name | description | User | id | group_id | nick | password | first_name | last_name | icq | homepage | signature | |
Verwijderd
hou je ego ff bij je jaOp zaterdag 30 december 2000 02:37 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
W8 maar op UltraTopics, meer heb ik niet te zeggen
dat jullie allemaal een forum ter download beschikbaar maken zeg, dat vat ik niet....
ik maak gewoon een goed forum en die bied ik aan m'n klanten aan
Wil je stoppen met het gespam van je forum?Op zaterdag 30 december 2000 02:37 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Verwijderd
die signature is op zich al irritant:
als je zelf zo lult:<- Best wel koel he, voor een beta! ;-)
Don't You stare there, Operate!
Niet om jullie werk af te kraken ofzo want ik vind het echt geweldig wat julie doen.
(vooral Ultratopics is om te zoenen)
Maar zijn beide forums niet gewoon ubbforums die helemaal zijn weggehacked en dan een andere naam gekregen hebben?
Hoe zit het met de copyright? Vind infopop dit wel zo leuk?
Tell me the rulez...
Maar zijn beide forums niet gewoon ubbforums die helemaal zijn weggehacked en dan een andere naam gekregen hebben?
Tell me the rulez...
Ten eerste, ik kan dus alleen over mijn forum praten want van de andere weet ik het dus niet, maar op beide vragen kan ik 'nee' antwoorden.Op zaterdag 30 december 2000 23:39 schreef Maxonic het volgende:
Niet om jullie werk af te kraken ofzo want ik vind het echt geweldig wat julie doen.
Tell me the rulez...
En trouwens, een gehackte UBB zou erg moeilijk zijn, want dan zou je eerst UBB van CGI/Perl naar PHP moeten porten
Ik spam toch niet? Nahjah?? Wanneer spam ik dan? door screenshots in m'n sig te zetten?Op zaterdag 30 december 2000 11:07 schreef Tom het volgende:
[..]
Wil je stoppen met het gespam van je forum?dit begint irritant te worden zo.
Wat is d'r mis mee? Ik zit niet mezelf omhoog te halen, maar ik kan moeilijk neerzetten "Wat klote he, dat veel features het nog niet doen"!Op zaterdag 30 december 2000 13:48 schreef TangLeFuzZ- het volgende:
die signature is op zich al irritant:
[..]
als je zelf zo lult:
sommige mensen vinden het irritant dat je een forum aan het maken bent ofsow,
en nog irritanter dat je dat ook nog eens laat weten in een thread over forums.
nou,
niet meer doen he!
laat dat forums maken maar aan mij over.
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Hahaha sgoed johOp zondag 31 december 2000 00:45 schreef GiLuX het volgende:
sommige mensen vinden het irritant dat je een forum aan het maken bent ofsow,
en nog irritanter dat je dat ook nog eens laat weten in een thread over forums.
nou,
niet meer doen he!
laat dat forums maken maar aan mij over.
Ach Tom z'n vriendin zal wel koppijn hebben ofzo, misschien issie daarom zo sacherijnig??
Achjah boeiend, life goes on, en ik voel me toppie!
Ik heb Ultratopics al eens mogen bekijken en dat wordt zeker niet slecht.
volgens mij zit het jullie een beetje dwars dat jullie een sterke concurrent hebben.
volgens mij zit het jullie een beetje dwars dat jullie een sterke concurrent hebben.
Verwijderd
DiSiLLUSiON: Tom z'n vriendin zal wel koppijn hebben ofzo, misschien issie daarom zo sacherijnig??
Weet niet of Tom zijn vriendin hoofdpijn heeft, maar de mijne voelt zich toppie en toch word ik hier ook een beetje moe van.
CoDeR:
Weet niet of Tom zijn vriendin hoofdpijn heeft, maar de mijne voelt zich toppie en toch word ik hier ook een beetje moe van.
CoDeR:
Die jongen wil gewoon zelf een forum maken (anders moet hij het doen met wat er nou eenmaal in een forum zit aan features) en in plaats van hem te vertellen wat jij vindt dat er in hoort vertel je hem dat hij maar op jouw forum moet wachten, alsof dat het ultieme forum is. BeetjeWelke features moeten er volgens jullie (de kenners) in een goed forum zitten?
Een voordeel aan UltraTopics, als je met GoT om kan gaan, weet je meteen hoe UltraTopics werkt!Op zaterdag 30 december 2000 02:37 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Damn man het was gewoon als grap bedoelt!!Op zondag 31 december 2000 09:08 schreef Arien het volgende:
[..]
Die jongen wil gewoon zelf een forum maken (anders moet hij het doen met wat er nou eenmaal in een forum zit aan features) en in plaats van hem te vertellen wat jij vindt dat er in hoort vertel je hem dat hij maar op jouw forum moet wachten, alsof dat het ultieme forum is. Beetje
Jeeezus zeg jullie vatten het echt té serieus op zeg die ene post.. zoow hey
edit: kijk eens in de desbetreffende post. Je ziet een
en wat ik nog wil zeggen over wat Tom zei:
zoek eens naar "php forum".. in bijna elk topic dat voor je neus verschijnt zit óf tanglefuzz, óf tuinhark te porren dat hun forum het beste is. Heb ik dat ooit gedaan hiero in P&W? Nee. alleen deze post, en dat was als geintje bedoelt. Dus een geintje mag niet, want dan is het spammen, en spammen mag wel want dat wordt opgevat als een geintje? Beetje omgekeerde wereld vind je niet?
zoek eens naar "php forum".. in bijna elk topic dat voor je neus verschijnt zit óf tanglefuzz, óf tuinhark te porren dat hun forum het beste is. Heb ik dat ooit gedaan hiero in P&W? Nee. alleen deze post, en dat was als geintje bedoelt. Dus een geintje mag niet, want dan is het spammen, en spammen mag wel want dat wordt opgevat als een geintje? Beetje omgekeerde wereld vind je niet?
Jongens Jongens, de enige reply waar ik wat mee kan is die van Mas*Mind en de rest van de replies is om te
Verwijderd
@#$@#$@%%^(*DSSDFJSFD !!!!!Op zondag 31 december 2000 11:29 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
in bijna elk topic dat voor je neus verschijnt zit óf tanglefuzz, óf tuinhark te porren dat hun forum het beste is.
donder ff op man, dat heb ik nog NOOIT gedaan, mijn forum komt niet eens voor anderen beschikbaar man!!!
damn..........
*ZUCHT*Op zondag 31 december 2000 12:44 schreef TangLeFuzZ- het volgende:
[..]
@#$@#$@%%^(*DSSDFJSFD !!!!!![]()
![]()
!!!
donder ff op man, dat heb ik nog NOOIT gedaan, mijn forum komt niet eens voor anderen beschikbaar man!!!
damn..........
Ik zeg je gadverdamme!Op zondag 31 december 2000 12:51 schreef Cheeky het volgende:
Jullie zijn wel aan de
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
sorry
Verwijderd
DiSiLLUSiON: Het was gewoon als grap bedoeld!! Jullie vatten het echt té serieus op zeg die ene post.. zoow hey 
Niet door die post, maar door wat erna kwam. Ik had de
gezien en reageerde (ook daarom) niet.
Dat DevSchuur forums zit te bouwen... ach, als iedereen dat leuk vindt: veel succes ermee.
Niet door die post, maar door wat erna kwam. Ik had de
Dat DevSchuur forums zit te bouwen... ach, als iedereen dat leuk vindt: veel succes ermee.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()