Ik heb hier kabelinternet met een linksys WRT54G router op Sveasoft firmware (laatste versie) waaraan twee PC hangen. Nu wil ik de xbox (die beneden staat) draadloos verbinden met het (inter)netwerk. Zijn speciale spullen voor, maar her en der lees ik dat het ook met een extra WRT54G router moet kunnen (=goedkoper). Die heb ik dus nu, en met de sveasoft firmware (www.sveasoft.com) kun je de router in client mode draaien.
Heeft iemand iets soortgelijks aan de gang gekregen? zo ja, wat moeten de instellingen zijn op beide routers (DMS?, DHCP, etc).
Wat ik al geprobeerd is is DMS (met wireleass MAC adressen van de routers), maar dat lijkt niet te werken. Ook simpel de 2e router in client mode zetten levert niet het gewenste resultaat.
Heeft iemand een beschrijving, of kan me verder op weg helpen?
Dank!
PS in plaats van de xbox, test ik de boel met een laptop, wel zo makkelijk!
Heeft iemand iets soortgelijks aan de gang gekregen? zo ja, wat moeten de instellingen zijn op beide routers (DMS?, DHCP, etc).
Wat ik al geprobeerd is is DMS (met wireleass MAC adressen van de routers), maar dat lijkt niet te werken. Ook simpel de 2e router in client mode zetten levert niet het gewenste resultaat.
Heeft iemand een beschrijving, of kan me verder op weg helpen?
Dank!
PS in plaats van de xbox, test ik de boel met een laptop, wel zo makkelijk!