Ik heb een NEC 2510, maar hij brandt niet meer goed de laatste tijd. Ik heb de nieuwste firmware erop zitten, maar met nero 6.0 geeft hij nog gewoon fouten (en met burnatonce met lezen ook. Voordat ik de nieuwe firmware erop had zitten gaven alle brandprogramma's (Nero, burnatonce) fouten, maar met de nieuwe firmware alleen nog maar Nero. Nero geeft een fout dat hij niet meer verder kan schrijven (Write-Error). Dit doet hij als hij ongeveer op 70-90% zit. Hij is dan nog niet eens met de lead-out begonnen. Wanneer ik audiocd's brand dan kunnen die wel gewoon worden afgespeeld op de audioinstallatie, maar datacd's werken niet. En ook al geeft burnatonce geen fout, toch kan ik de cd naderhand niet meer lezen, en dan maakt het niet uit of ik hem in de DVD-drive doe (Lite-On 16x48x SOHD-167T), of de NEC 2510. Zo wilde ik een backup maken van ' Harry Potter 3 NL
' (Je weet maar nooit he (lanparty vuile jatters)
), hij brande met burnatonce wel gewoon en nero gaf een fout. Maar de cd die ik met burnatonce heb gebrand was dus wel gewoon voltooid maar als ik hem dan in een van de drives doe, dan geeft dan motertje steeds langzaam gas (net zoals je in een auto steeds eventjes licht gas geeft en dan weer los laat, en na een seconde dat weer opnieuw doet), en nadat een minuutje gedaan te hebben kapt hij ermee, en gaat het opstart venstertje weg van HP3.
[ Voor 5% gewijzigd door Steephh op 25-09-2004 23:41 ]
_@/'