[blad] Computer idee

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 10:34

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Topicstarter
M'n vader is al een heel tijd geabonneerd op de computer idee, vandaag zag ik er eentje liggen en ik nam hem mee.

Het ging om nummer 21 uit 2004, van deze week dus.

Bekijk zo de voorkant en ik zie 2 leuke dingen staan "Zo werkt DIVX" en "Hoeveel stroom verbruikt uw pc?"

Ik surf naar het artikel over divx.

"Films die u via p2p programma's zoals KaZaA download kunt u regelmatig Divx tegenkomt"
- Wie gebruikt er tegenwoordig nog KaZaA (voor films)

Gezien de titel lees ik verder want ik wil weten hoe divx nou werkt, gaat het alleen verder over "Hoe bekijk ik het" en "Hoe zet ik het op DVD", niet over hoe divx nou echt werkt.
En in dat hele artikel is het woord "Xvid" geen één keer voorgekomen, wat ik ook erg opmerkelijk vind.

Fijn, ik wil graag dat lezen over stroomverbruik, na veel pagina's over foto's bewerken ben ik eindelijk aangekomen bij dat artikel.

Staat er al groot: Onze Pentium 4-pc verbruikt meer dan 95 watt door enkel aan te staan!
- Hoezo, bevooroordeeld? :/

Op de volgende bladzijde zie je 2 tabbellen staan, gaat het over het verschil tussen een Pentium III en een Pentium 4 processor, wie is daar nou werkelijk in geïnteresseerd? Meer voorbeelden (andere processors iig) zou een stuk handiger zijn.

En weer het opmerkelijke, het woord "AMD" is ook geen een keer voorgekomen.

Is dit altijd zo met Computer Idee en andere bladen?

[ Voor 5% gewijzigd door Gromba op 25-09-2004 23:24 ]

Gromba.nl

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:13

Piggen

Lekker bakkie

Tweakers zijn nou niet echt de Computer Idee-doelgroep ;)
Puur voor mensen die geen (of weinig) flikker van PC's afweten.

Er zijn ook veel betere bladen. De C'T bijvoorbeeld.

[ Voor 21% gewijzigd door Piggen op 25-09-2004 23:26 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:24

Thandor

SilverStreak

Vroeger was ik ook abbo van de Computer Idee, vanaf het eerste nummer. Toen was het allemaal wel interresant, al vond ik de Computer Totaal toch beter. Het blad Computer Idee laat veel weg zoals TS in zijn post helemaal bovenaan al verteld heeft.

Nu ben ik abbo van de Computer Totaal, dat leest een stuk relaxter én kan ik ook naar de HCC zonder entree te betalen. Ook heb ik ADSL via hccnet. Downloadlimieten zijn er niet, een maand 24/7 downloaden is no problem :)

Persoonlijk vind ik het niet zo erg als Computer Idee van de markt verdwijnt.

[ Voor 6% gewijzigd door Thandor op 25-09-2004 23:36 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit hoort niet in WOS, en eigenlijk sowieso niet op GoT. Helaas voor jou topicstarter, gaat deze dus dicht :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.