Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk
Dat komt door je usericon
[/]
Maar serieus:
Hier vond ik een oplossing om het uit te zetten, als je nou het omgekeerde doet, misschien verschijnt ie dan wel?
http://forums.invisionpow...b6d2c476&showtopic=146529
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
[ Voor 21% gewijzigd door Spixo op 25-09-2004 21:55 ]
Als ik de laatste bericht volg, krijg ik het volgend scherm:MaximusTG schreef op 25 september 2004 @ 21:52:
[flauw]
Dat komt door je usericon
Maar serieus:
Hier vond ik een oplossing om het uit te zetten, als je nou het omgekeerde doet, misschien verschijnt ie dan wel?
http://forums.invisionpow...b6d2c476&showtopic=146529
Maar die dingen kun je toch niet uitschakelen?
Bedankt, Ricardo
[ Voor 7% gewijzigd door ibr op 25-09-2004 22:13 ]
dus: hangt je pc mischien in een domain
A wise man's life is based around fuck you
Even een vraag: Wat bedoel je met een domainzwelgje schreef op 25 september 2004 @ 22:09:
als je pc in een domain hangt zie je hem ook niet in je systemtray
dus: hangt je pc mischien in een domain
Als ik aan Ricardo moet geloven, is alles al opgelost, deze vraag is puur uit nieuwsgierigheid
[ Voor 21% gewijzigd door ibr op 25-09-2004 22:13 ]
Een netwerk met aan het hoofd een centrale server (eventjes simpel uitgedrukt). De server bepaald welke gebruikers bepaalde rechten hebben etc. Niet echt van toepassing in thuisnetwerken.ibr schreef op 25 september 2004 @ 22:10:
[...]
Even een vraag: Wat bedoel je met een domain![]()
offtopic:
Als ik aan Ricardo moet geloven, is alles al opgelost, deze vraag is puur uit nieuwsgierigheid
Het probleem is, zoals Ricardo terrecht zegt, geen probleem. Alleen zodra een functie van Beveiligings Centrum is uitgeschakeld, staat er een icoontje dat er iets mis is.
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."