[XP+SP2] Acer Travelmate 650 toestenboard+mousepad NOK

Pagina: 1
Acties:

• 1972
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-03 23:45
Na het installen van SP2 op m'n Acer Travelmate 650 werkte mijn toetsenboard en mousepad niet meer. Na het verwijderen van SP2: alles weer okidoki... :?

Op de Acer site gezocht en hun helpdesk gemaild, maar na een week nog steeds geen antwoord.

...maaaarr dat iemand dit probleem ook heeft en hiervoor een oplossing weet....

[edit]: het gaat dus om Windows XP Pro NL....

[ Voor 8% gewijzigd door 1972 op 25-09-2004 21:31 . Reden: extra info ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je dit probleem ook in safe mode? :)

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Waarschijnlijk worden de drivers van jou toetsenboord en muis niet ondersteunt in sp2..

Zijn er nog geen nieuwe drivers beschikbaar op de acer site ?..
Zo niet dan zul je denk ik moeten wachten met sp2.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-04 12:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Tja dat SP2 is 1 grote ramp als jij het mij vraagt. Ik heb met zoveel hardware etc problemen sinds SP2. Het enige wat je kan doen is AL je drivers en software van apps. te updaten (alleen voor sommige dingen zijn er helaas nog geen updates sinds Sp2)

• 1972
Dta is 'm juist... alles was al uptodate en dus voorzien van de laatste drivers. En voor het toetstenboard word een standaard Windows driver gebruikt.... :|

• 1972
Afgelopen week de Acer helpdesk gebeld en hun antwoord was: "Sorry geen SP2 erop zetten, totdat Microsoft hiervoor een oplossing heeft".
Tjezus, alleen JULLIE Travelmate heeft hier last van (!).... 8)7

En op de vraag of het niet verstandig is dit aan te geven op de Acer Support page, was het antwoord:"Tja, misschien wel... maar daar gaan we niet over"

Nee, steek je kop maar in het zand... |:(

De sticker die rechts in de hoek op m'n Travelmate zit moet ik d'r nu maar toch eens vanaf halen (ik bedoel die met het Windows Logo en de text "Designed for Windows XP" :Y) )

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Leuk om te zien dat je gelijk meneer n00bs argument onderuit trekt :P het ligt niet aan SP2 maar aan de drijverbakker :+

Maar wat betreft Acer support: uiterst brak hoor, als ze reageren met "daar gaan wij niet over".

[ Voor 17% gewijzigd door alt-92 op 02-10-2004 21:38 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Petor
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ff een vraag, hoe hebben jullie het nu uiteindelijk opgelost? Ik ken namelijk iemand die precies hetzelfde probleem heeft: SP2 geïnstalleerd en vervolgens doet toetsenbord en touchpad het niet meer.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

BackSlash32 schreef op 02 oktober 2004 @ 21:37:
Leuk om te zien dat je gelijk meneer n00bs argument onderuit trekt :P het ligt niet aan SP2 maar aan de drijverbakker :+

Maar wat betreft Acer support: uiterst brak hoor, als ze reageren met "daar gaan wij niet over".
:?

Ik zie nu constant pc's van mensen met probs sinds SP2. Dus tja whatever...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik zie ook constant problemen van mensen met SP1, en met 2000, en met ... dus dat is niet echt een argument ;)

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

elevator schreef op 06 oktober 2004 @ 22:03:
Ik zie ook constant problemen van mensen met SP1, en met 2000, en met ... dus dat is niet echt een argument ;)
Ik bedoel wel sinds de install van SP2.

Verwijderd

ik zag op de site van Acer een nieuwe BIOS-versie staan, 3.38, waarna SP2 zou moeten werken, maar bij werkt het nog steeds niet :(

• JSX
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-01 01:07

JSX

IK heb hetzelfde probleem... je meot niet de recovery CD van ACER gebruiken!!! Want waarschijnlijk ligt het aan de Driver van de Smart-Card Reader. Ik heb nu een clean install gedaan, daarna 1 voor 1 driver geinstalleerd. behalve van de pci-modem en de smartcard; die twee gebruik ik toch niet.... en sindsdien doet ie het gewoon!!!!! :)

ENNUH ik heb ook de driver van synaptics niet gebruikt, de standaard software voor muizen en toetsenborden moet voldoende zijn. Alleen het scrollen doet het niet... maarja beter dat het helemaal niet doet!!!

• 1972
(beter laat dan nooit) inmiddels is er al een tijdje een BIOS update die dit probleem oplost. Wel niet vergeten na de BIOS update de "default BIOS settings" te laden. :)
Pagina: 1