Hallo,
Ik zit met een probleem wat ik maar niet opgelost krijg.
Nadat ik een Bittorent link op mijn desktop had geplaatst en deze wilde openen kreeg ik een bericht dat dit niet mogenlijk was.
Echter dit bericht lijkt zich genesteld te hebben op mijn desktop want sindsdien krijg ik het maar niet weg.
Ik kan er alles mee doen...vergroten/verkleinen..scrollen zodat ik de hele text kan lezen.
Maar nergens een mogenlijkheid om het te sluiten.
Heb Ad-aware,CWshredder en Spybot gebruikt,maar helaas zonder resultaat.
Als ik op eigenschappen klik zie ik de url waar de text heen verwijst.
*** url verwijderd ***
Als ik deze url open krijg ik dezelfde boodschap te zien wat ik nu (verkleind) op mijn desktop heb staan.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verwijderen??
(aangezien deze url waarschijnlijk het probleem veroorzaakt heb ik hem verwijderd om andere niet hetzelfde probleem te geven)
Plaatje is klikbaar...
Ik zit met een probleem wat ik maar niet opgelost krijg.
Nadat ik een Bittorent link op mijn desktop had geplaatst en deze wilde openen kreeg ik een bericht dat dit niet mogenlijk was.
Echter dit bericht lijkt zich genesteld te hebben op mijn desktop want sindsdien krijg ik het maar niet weg.
Ik kan er alles mee doen...vergroten/verkleinen..scrollen zodat ik de hele text kan lezen.
Maar nergens een mogenlijkheid om het te sluiten.
Heb Ad-aware,CWshredder en Spybot gebruikt,maar helaas zonder resultaat.
Als ik op eigenschappen klik zie ik de url waar de text heen verwijst.
*** url verwijderd ***
Als ik deze url open krijg ik dezelfde boodschap te zien wat ik nu (verkleind) op mijn desktop heb staan.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verwijderen??
(aangezien deze url waarschijnlijk het probleem veroorzaakt heb ik hem verwijderd om andere niet hetzelfde probleem te geven)
Plaatje is klikbaar...
[ Voor 13% gewijzigd door melly op 25-09-2004 21:24 ]