Na het installeren van PlayOnline, Final Fantasy XI en de expansion packs heb ik een account gemaakt en m'n serie-code's (4) ingevuld.
PlayOnline werd geupdate, ik kon inloggen.
Na het inloggen wil ik natuurlijk het spel zelf starten en gaat hij eerst updates zoeken.
Telkens ik dit wil doen zegt ie:
Ik heb natuurlijk eerst in de handleiding gekeken, op de site (ook van playlogic) en hier in de search, maar ik kan geen oplossing vinden.
Hebben nog mensen dit probleem? Of ligt gewoon de FF XI server plat?
[edit] De laatste versie van PlayOnline heb ik natuurlijk ook reeds geupdate eerst.
PlayOnline werd geupdate, ik kon inloggen.
Na het inloggen wil ik natuurlijk het spel zelf starten en gaat hij eerst updates zoeken.
Telkens ik dit wil doen zegt ie:
De internetverbinding is hier thuis in orde, de firewall (kerio) heb ik volledig uitgezet en de kabels enzo zijn ook prima (want alle andere netwerk-applicaties werken).Version update communication error:
Error code: POL-1160
Network is busy or there are connection problems. Please try again later or verify that cables, networking devices, and networking settings are properly configured.
Ik heb natuurlijk eerst in de handleiding gekeken, op de site (ook van playlogic) en hier in de search, maar ik kan geen oplossing vinden.
Hebben nog mensen dit probleem? Of ligt gewoon de FF XI server plat?
[edit] De laatste versie van PlayOnline heb ik natuurlijk ook reeds geupdate eerst.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 21:15 ]