Toon posts:

[FF - XI] Probleem met updates

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het installeren van PlayOnline, Final Fantasy XI en de expansion packs heb ik een account gemaakt en m'n serie-code's (4) ingevuld.

PlayOnline werd geupdate, ik kon inloggen.
Na het inloggen wil ik natuurlijk het spel zelf starten en gaat hij eerst updates zoeken.
Telkens ik dit wil doen zegt ie:
Version update communication error:

Error code: POL-1160

Network is busy or there are connection problems. Please try again later or verify that cables, networking devices, and networking settings are properly configured.
De internetverbinding is hier thuis in orde, de firewall (kerio) heb ik volledig uitgezet en de kabels enzo zijn ook prima (want alle andere netwerk-applicaties werken).

Ik heb natuurlijk eerst in de handleiding gekeken, op de site (ook van playlogic) en hier in de search, maar ik kan geen oplossing vinden.

Hebben nog mensen dit probleem? Of ligt gewoon de FF XI server plat?

[edit] De laatste versie van PlayOnline heb ik natuurlijk ook reeds geupdate eerst.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 21:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
OMG, na ongeveer 45 minuten zoeken blijkt gewoon dat er een fout zit in de Kerio Persona Firewall :o

Als ik de firewall "disable", dan werkt die gewoon stiekem verder! Ik heb hem echt moeten sluiten en toen werkte het dus wel.
Ik zal morgen even opzoeken waar je KPF kan instellen opdat hij enabled kan blijven en dan post ik het hier voor de mede-forummers.

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar kan je Kerio op geen enkele manier configureren dat hij de "Remote Shutdown" backdoor voor een bepaalde poort of programma toelaat, want kheb geen oplossing gevonden totnogtoe.

En ondertussen ben ik al Level 7 Warrior ^^ (n00by :P)