Toon posts:

DOT van MSI niet op CD?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand mischien voor mij het programma DOT van msi.
Zit bij de nieuwe GeForce 6 kaarten.
Op de utilities cd die erbij zit staat dat het erop staat ,maar als ik de cd browse zit het er echt niet op "Foutje?"
Het is een overklok progje.

normaal zou ik het wel met rivatuner doen ,maar weet niet waarom maar als ik dat wil gebruiken dan zijn de overclock opties lichtgrijs geschreven( als in "niet te gebruiken")
enig idee hoe dat kan?
Kan het zijn dat de kaart beveiligd is tegen océn?.
wie kan me uit de brand helpen
wil de kaart graag een beetje overklokken maar kan niet met m'n rivatuner.( kon met de vorige kaart "of rivaversie"wel.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Als ik dit zo lees dan is het niks meer als een optie in je BIOS... Dus geen appart programma :) Weet je zeker dat het een appart progje is ??

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
DOT bij de MSI moederborden zit iig ingebouwd in het bios..dus dat is niet software matig in te stellen. Maar omdat je niet in het bios kan komen van een videokaart..(toch?) zou ik ook wel graag willen weten hoe je het nu wel aan de gang krijgt.

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Verwijderd

apen-nootjes / BvK P4: dat is in het geval van moederborden ;)

Voor videokaarten zit het in je videokaartdriver(extension) van MSI.
http://www.msi.com.tw/htm...express/vga/dot/page1.htm

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 20:16 ]

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 20:13:
apen-nootjes / BvK P4: dat is in het geval van moederborden ;)

Voor videokaarten zit het in je videokaartdriver(extension) van MSI.
http://www.msi.com.tw/htm...express/vga/dot/page1.htm
Ahhh ok :)

Ik ken de hele functie niet omdat ik eigelijk geen spullen van MSI gebruik... en als je dan een beetje gaat zoeken kom je op de site uit die ik gaf... maar wat jij hebt had ik nog niet gevonden :)

Ga ik nog ff verder zoeken voor de TS naar een driver/progje :)

Maar zit het dan niet gewoon bij een standaard driver pack wat je kan downloaden van de MSI site af??? : http://www.msi.com.tw/pro...r/spt_dvr_list.php?part=2

Ik heb dus absoluut geen flauw benul of ik je op deze manier help ... omdat ik niks kan bekijken/uitproberen....

[ Voor 24% gewijzigd door Apen-nootjes op 25-09-2004 20:27 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

Topicstarter
als het een optie is voor je bois waarom krijg je dan een cd met utilities erop?
en op de cd staat gedrukt welkr progjes erop staan en onderaan staat DOT.
raare is dat als je de cd brows dan zit het er niet op.
maar waar vindt ik dan die tabblad die op de site staat( die waar je dot kan aanvinken).
die heb ik nergens.
volgens mij is het wel een progje .

Verwijderd

Dat extra tabblad wordt dan waarschijnlijk pas geinstalleerd door die file op de CD in de utilities folder. Het heeft niets met je bios te maken. Net zoals de RadClocker in de Omega driverpack dus ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja dat denk ik ook,maar zoals ik al zei staat die file er niet op hoewel dat wel zou moeten.
ik zoek nu dus dat progje.

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02 15:04
Als ik dit zo lees en aanneem dat het op hun videokaarten hetzelfde werkt dan zou ik dat D.O.T persoonlijk liever niet gebruiken.

Het gaat erom dat D.O.T v.d. cpu/gpu temperatuur uitgaat ipv load/power-consumptie omdat normaal een hogere temp betekent dat ie iets zwaars aan het doen is waarna D.O.T de frequentie opschroeft (wat normaal gesproken wel gewenst is).

Maar je fan zal maar eens uitvallen waardoor de cpu/gpu warmer wordt waarna D.O.T de boel nog eens lekker gaat overclocken... |:(

Ben je mooi zwaar gen***d als de boel dan kapot gaat.

Systeem Specs

Pagina: 1