Toon posts:

[V&A] Oplichter

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij ene Base the Ruler geld overgemaakt voor een Raptor 36 gig 10.000 rpm HDD, http://www.tweakers.net/aanbod/147922

Nu heb ik na 2 weken nog steeds niks van hem ontvangen, ook reageert hij niet meer op mijn emails.... Ik ben bang dat ik ben opgelocht door deze persoon in kwestie. Ik zie dat de advertentie er nog steeds staat dus mensen pas op!

Ik hoop zijn telefoon nummer te kunnen traceren, of misschien kan iemand van de tweakers crew contact op nemen met deze persoon 'Base the Ruler' . Het enigste wat ik van deze jongen/man heb is zijn adres (indien waar) en banknummrgegevens

Thx,

Joris

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ga met z'n gegevens (bankrekening-nummer, etc) naar de politie.
Tweakers.net is niet verantwoordelijk voor dit soort dingen als ik me niet vergis.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat wil je dan dat wij doen met deze user?

Verwijderd

er staat: Nieuw!Een keer getest om te kijken of hij werkte! :?
Vaag, wie koopt er nou iets om te kijken of het werkt en als het werkt dan weer gelijk doorverkopen |:(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit bericht geplaatst na het lezen van dit stukje tekst:

Waar kan ik misbruik van Vraag & Aanbod melden?

Advertenties die niet conform de onderstaande voorwaarden zijn, kunnen gemeld worden in het Buyers Zone-forum. De melding zal in behandeling worden genomen door iemand van de Tweakers.net crew, die waar nodig de advertentie zal aanpassen of verwijderen en contact zal opnemen met de plaatser.

Daarnaast wil ik gewoon andere mensen waarschuwen omdat de advertentie er nog staat.

Mvg,

Joris

Verwijderd

Topicstarter
er staat: Nieuw!Een keer getest om te kijken of hij werkte!
Vaag, wie koopt er nou iets om te kijken of het werkt en als het werkt dan weer gelijk doorverkopen
Ja ik vond het naderhand ook vreemd maar aangezien ik heel vaak goede ervaringen heb gehad met het online kopen van andere mensen heb ik kennelijk een beetje teveel vertrouwen in de mensgekregen.
Daarnaast was ik al een tijdje aan het asen op deze Raptor waardoor ik toch maar op de advertentie heb gereageerd

Gr.

Joris

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-10 22:35
Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 18:39:
Ik heb dit bericht geplaatst na het lezen van dit stukje tekst:

Waar kan ik misbruik van Vraag & Aanbod melden?

Advertenties die niet conform de onderstaande voorwaarden zijn, kunnen gemeld worden in het Buyers Zone-forum. De melding zal in behandeling worden genomen door iemand van de Tweakers.net crew, die waar nodig de advertentie zal aanpassen of verwijderen en contact zal opnemen met de plaatser.

Daarnaast wil ik gewoon andere mensen waarschuwen omdat de advertentie er nog staat.

Mvg,

Joris
Helaas voor jou. Ook deze site heeft zo zen onbetrouwbare mensen.
Daar kunnen ze helaas weinig aan doen.

Ik hoop voor je dat ze er wat aan kunnen doen, zodat je er nog wat van ziet (Geld of Hd)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:38
Hier kunnen wij inderdaad ook helaas weinig aan doen, en voor dit soort zaken is dan ook geen plaats in BZ. Ik zou als ik jou was het nog even aankijken en met de gegevens die je van hem hebt proberen alsnog in contact met hem te komen. Lukt dit over een tijdje nog niet dan zou je inderdaad zoals hierboven al gesuggereerd naar de politie kunnen stappen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.