Toon posts:

[check] We doen geen sitechecks dus

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij wil ik even mij site WebmasteZz laten checken de site draait op een CMS volledig door mij gemaakt en is via een volledige administratie beheerbaar.
Er staan 3 verschillende layouts in het systeem, deze kun je veranderen zodra je geregistreerd bent:P

Nu denkt iedereen weer een wmc, nee deze zal ook echt anders gaan worden, het kan best zijn dat er over een tijdje maar paar scripts staan maar dat komt omdat niet alles doorgelaten wordt.

je kunt zelfs ook nog de smilies aanpasse:P

Modbreak:zie sluitpost

[ Voor 6% gewijzigd door curry684 op 25-09-2004 18:28 ]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Wat vinden jullie van mijn site?

Het is dan wel de bedoeling om zélf aan de slag te gaan, en als je eenmaal klaar bent met je website, kunnen we het goed voorstellen dat je er trots op bent. Maar toch is het niet de bedoeling dat je daar een topic over maakt. Er zijn wel speciale websites voor, zoals www.sitechecks.nl, waar je sites kunt beoordelen en laten beoordelen.
Zorg er ook voor dat je je site al in de bekendste browsers hebt bekeken, want het is niet de bedoeling dat je aan anderen gaat vragen hoe de site eruit ziet in een bepaalde browser. Dat valt namelijk onder de term sitechecks, en dus ook spam.

Is dus niet de bedoeling :)
www.sitechecks.nl dus :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

In opera zien je <ul> 's dr een beetje groot uit.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Voor sitechecks hebben we www.sitechecks.nl, voor serieuze vragen over webdesign en graphics mag je in Webdesign & Graphics zijn.

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.