Toon posts:

5.1 aanrader?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goed 5.1 setje waarmee je zeer goed games zoals counter-strike mee kunt spelen en waar je nog zeer goed geluid van muziek mee krijgt.
Zelf staan er allerlei testen in de HWI en de C!T
maar die bedrgane gaan aan me voorbij,
Zelf ken ik niemand die ervaring heeft dus daarom open ik dit topic.
Wat vinden jullie nu echt goede 5.1 setjes waar je dus zeer goed geluid van games mee krijgt?
Mijn budget ligt rond de €100,-

Op de site van Mycom heb alleen de Creative T5400 zien staan, maar verder heb ik eigenlijk niks op het oog.

Als geluidskaart koop ik de Creative Audigy 2 ZS

Alvast Bedankt

Bas

Verwijderd

Ik had eerst de Philips A5.600 besteld. Deze was echter nergens meer leverbaar. Deze set was best getest door ComputerTotaal.
Daarna bestelde ik de Creative T5400, was ook niet meer leverbaar |:(
Heb nu de Logitech Z-640 besteld, schijnt nog wel leverbaar te zijn :P Krijg m volgende week dus kan er nog niets over zeggen.

Verwijderd

voor 100 euro heb je geen goed geluid, moet je zeker 300 euro aan uitgeven en dan heb je wel een lache setje. Dus zuiltjes + versterker :) Die computer setjes klinken ook nergens naar, alle treble doet pijn aan je oren en het hele mid geluid is opgeneukt :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 17:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mja dat weet ik hoor :)
Maar ik heb liever vet goede vga enzo
Dus dit is maar als "bij'
Voor max zo'n 100 a 120 euro

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 17:41:
voor 100 euro heb je geen goed geluid, moet je zeker 300 euro aan uitgeven en dan heb je wel een lache setje. Dus zuiltjes + versterker :) Die computer setjes klinken ook nergens naar, alle treble doet pijn aan je oren en het hele mid geluid is opgeneukt :)
Ligt er natuurlijk aan hoe hard je het wilt hebben en wat je gewend bent. Ik heb nu een oude Creative set van ooit 100 gulden (2.1 sound) en ik vind het geluid erg mooi.

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:52
Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 17:41:
Offtopic:Niet iedereen is audiofiel |:( ....

Maarjah back to the point ik denk dat een logitech setje wel zal voldoen...

Als je er ietsjes meer geld bij legt kun je de logitech z5300 kopen...

Is toch wel een wat betere set dan die van 100 euro en je kan er een hele tijd mee verder ;).

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Verwijderd

Neem even een kijkje in het PC-speakersysteem topic, speciaal gestart om users te helpen die voor dit dilemma staan. :)

[rml]Het kiezen van een PC-Speakersysteem topic [ Deel II][/rml]

Verwijderd

Topicstarter
Jup daar heb je gelijk in
Maar ik ben ook nog maar scholier 3de klas he
Dus ik ben niet zo rijk :D
Maar u (jij) zegt dus een logitech? De Z-640? of heb je betere van dat merk en ander merk?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.