Toon posts:

Emails terug plaatsen in Win 98

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet de mails uit outlook express terug zetten, dit was een vereiste. Ik heb dus alles gebackupt, en de outlook van office 2002 erop gezet, en wilden het openen. Dit lukte dus NIET...

Kan iemand me helpen, want ik moet die files kunnen openen met outlook.

als ik de oude outlook open zegt ie:

"Outlook express could not be started because MSOE.DLL could not be loaded"

Hierdoor kan je die mails niet bekijken, dus wij denken: we zetten Microsoft Outlook (van office 2002 volgens mij) erop, en dan openen we die mails daarmee.
Maar ook dit werkt niet.
de OS van de pc is windows 98!

Iemand suggesties?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 17:38 ]

Verwijderd

internet explorer (+ outlook express) upgraden naar versie 6?
Mozilla Thunderbird installeren? die kan OE emails(+ andere gegevens zoals adresboek) importeren, en je gebruikte toch maar Outlook Express ipv Outlook.

Verwijderd

Topicstarter
ok,

ik wil dus van outlook EXPRESS overzetten naar outlook.
De groepen mails (zoals 'Inbox' en 'verzonden berichten') zijn allemaal dbx files.
Als je em opent nadat je em veranderd hebt naar outlook, dan open je em als een bijlage.

geeft dit allemaal zoveel problemen, ben er nou al echt de hele middag mee bezig :?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 17:54 ]

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:32
De Outlook Express starten die op je systeem staat, dan bij bestand -> importeren -> Outlook Express 6. Vervolgens geef je een map op in dat venster met daarin de bestanden die je hebt gevonden op de oude win98 installatie.

Vervolgens start je Outlook 2002 op en kan je gewoon alle berichten uit Outlook Express wegtrekken. Een file-import methode voor Outlook Express heeft Outlook nml niet, dat zal met OE zelf moeten gebeuren.

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat is nou net het probleem, ik krijg 'Outlook Express' niet geopend door
"Outlook express could not be started because MSOE.DLL could not be loaded"

We hadden die import/export wel gevonden, maar door die error komen we er niet bij! :(