Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Automatisch sessies beindigen na x maanden?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Laatst kwam ik iemand tegen die duidelijk de loguit knop nog niet had gevonden. Deze persoon had inmiddels zo'n 200 sessie's openstaan. Zou het voor de schoon en snelheid van de database niet wenselijk zijn om bij iedere inlogpoging de sessies van meer dan bijvoorbeeld 2 maanden oud automatisch te beindigen? Of worden hier geen problemen voorzien en is een dergelijke automatisering ongewenst? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:11

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
gaan sommige mensen niet leuk vinden, zeker niet diegenen die al meer dan 400.000 hits op hun sessie hebben ;)

Wel ben ik voor een vinkje / dropdown menu waarbj je een leeftijd kunt opgeven en die standaard op 1 maand staat.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 16:32
Na twee maanden inactiviteit misschien een idee?

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:40
Kees schreef op 25 september 2004 @ 19:34:
gaan sommige mensen niet leuk vinden, zeker niet diegenen die al meer dan 400.000 hits op hun sessie hebben ;)
vind ik toch niet echt een reden...
het is toch geen wedstrijd? persoonlijk maakt het me vrij weinig uit hoeveel hits ik heb staan...

Leeg - Sinds 20180907

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Skaah schreef op 25 september 2004 @ 19:50:
Na twee maanden inactiviteit misschien een idee?
Uiteraard bedoel ik ook dat er wordt gekeken naar de datum zoals die staat in Laatste hit :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Als GoT/t.net dat wil kunnen ze zelf de session table flushen; voor React zie ik er geen nut in.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
chem schreef op 26 september 2004 @ 01:22:
Als GoT/t.net dat wil kunnen ze zelf de session table flushen; voor React zie ik er geen nut in.
Is het voor enorm grote boards niet wenselijk om dit soort tabellen regelmatig en automatisch op te schonen? Tegelijkertijd denk ik dat het lichte performance en tabelgrootte verbeteringen op zal leveren zonder grote nadelen :)

---

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Nee, die tabel kan echt gestoord groot worden voor je iets merkt :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.