Toon posts:

Outlook 2002 hotmail mailtjes verplaatsen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Via outlook 2002 kan ik mijn mail ophalen. Nu werk ik met meerdere pc`s met outlook 2002 en wil ik dus dat de mail centraal op 1 pc komt te staan waar het met outlook van af te halen is. Het is mogelijk om het .pst data bestand te verplaatsen. Wat niet mogelijk is om, na het toevoegen van een hotmail account, deze data file te verplaatsen (naar de server). Ook is het mij niet gelukt om een filter aan te maken die alle mails van hotmail verplaatst naar de data file die op het netwerk staat. Is er een mogelijkheid om de data file van het hotmail account te verplaatsen, of anders een filter toe te passen?

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Mischien een heel raar idee.....
Maar je kan een ander email aanmaken en dan als je op je pctje een mail krijgt dat hij dat mailtje automatische doorstuurt naar dat email adres en dat je centrale pc die dan ophaalt...

kweet niet of je het zo bedoelt maar wat ik uit jou post opmaak bedoel je zoiets....

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Office (Outlook) en dergelijke zijn veel beter op z'n plek in Software Algemeen - ik ga je topic dan ook nog even verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen