welke dvdspeler ?

Pagina: 1
Acties:

• toraq
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

Topicstarter
ik ga binnenkort een dvd speler halen voor in mijn pc, maar ik weet niet welke ik moet nemen. Ik wil namelijk wel dat hij regiovrij is / regiovrij te maken is.
welke kan ik dan het beste nemen ?

I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!

Verwijderd

Hoewel ik niet erg te spreken ben over de A-Open 52x cd-rom drive, ben ik buitengewoon tevreden met m'n A-Open 16x40x DVD speler!

athena.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=14529

Of ie regiovrij te krijgen is weet ik niet. Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar lijkt mij wel mogelijk...toch?

Verwijderd

Hier vindt je een lijstje met regiovrije of regiovrij te maken DVD players.
http://www.inmatrix.com/drives.html
http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/dvd/dvdfi.htm

Suc6 :)

Greetz,

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Ga voor de Pioneer 115! Dat slot-in werkt schitterend, pakt (bij mij tot nu toe nog) alle cd's, is snel, regiovrij te maken en toch niet overdreven duur!

Enige min-punt is dat hij een klein beetje herrie maakt als hij op volle toeren draait en ik heb nog geen manier gevonden om de maximale snelheid in te kunnen stellen (cd-bremse is (nog) niet compatible met Pioneer DVD drives:(). Maar ik denk dat de A-open hier ook last van heeft, aangezien het hetzelfde loopwerk is.

Verder: Top apparaat!*D

Verwijderd

Ikzelf heb sinds gisteren een pioneer 105S. Heb er meteen een nieuwe firmawaar in geflitst en hij loopt als een trein :)
Erg snel driveje, alleen wel wat luidruchtiger als andere merken(ik vind het persoonlijk niet storend). Verder leest ie zelfs meest afgekaasde CD's nog :)

Verwijderd

Nou, die Pioneer 115 had ik dus ook tot vorige week. Man, wat maakt dat kreng een klereherrie, zeg! Niet echt handig om dvd-tjes bij af te draaien (of je moet het volume flink hard zetten, of je pc in een andere ruimnte plaatsen |:(). Ik heb hem dus ingeruild tegen een Asus E612. Die hoor je tenminste amper en draait net zo goed ;).

Verwijderd

Die A-Open DVD speler waar ik het over had maakt zeker niet zoveel herrie als de Pioneer DVD speler. Hij is fluisterstil en speelt elke DVD moeiteloos af

Ik vind um vele malen beter dan de Mitsumi en Creative drives die ik eerder heb gebruikt

Verwijderd

Die A-Open DVD speler waar ik het over had maakt zeker niet zoveel herrie als de Pioneer DVD speler.
Die A-Open is 100% zeker gelijk aan de pioneer, met een firmware flash kun je zelfs je merk kiezen (dus bijv. Pioneer-firmware op A-Open drive)
Pagina: 1