Is het mogelijk om in windows xp de prioriteit te verhogen van een 1394 verbinding (firewire). Het valt mij op dat zodra ik bestanden wil kopieren tussen een werkstation en een laptop dit kopieren plaatsvind over wlan, en niet over 1394. Zodra ik de wlan verbinding disable in network connections, wordt er wel gebruik gemaakt van de 1394 verbinding. Ik heb dit ook nog gecontroleerd in network utilization onder de task manager en je ziet ook daar dat 1394 usage nihil is als er een wlan verbinding mogelijk is.
Even een kleine titel edit zodat windows xp er bij in staat
. Verder klik eens op "Netwerkverbindingen" en dan op "Geavanceerd" en daarna op "Geavanceerde Instellingen" ik denk dat je dit zoekt?
Ik hoop dat je NL versie van Windows XP hebt 
Open je Netwerkverbindingen: Geavanceerd | Geavanceerder instellingen... | Verbindingen (Volgorde aanpassen naar je gewenste volgorde)
Open je Netwerkverbindingen: Geavanceerd | Geavanceerder instellingen... | Verbindingen (Volgorde aanpassen naar je gewenste volgorde)
edit:
grrrr breezah mod, die van mij is vollediger

grrrr breezah mod, die van mij is vollediger
[ Voor 16% gewijzigd door BtM909 op 25-09-2004 16:27 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
haald de woorden uit me mond...leon1e schreef op 25 september 2004 @ 16:26:
... Verder klik eens op "Netwerkverbindingen" en dan op "Geavanceerd" en daarna op "Geavanceerde Instellingen" ik denk dat je dit zoekt?