Compu samenstellen, hoe pak ik de beste deal??

Pagina: 1
Acties:

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 22:44
Ik ga binnen kort een pc kopen.

Waarschijnlijk Athlon based.

Nu heb ik een aantal puntjes:
  • Ik wil uiteraard de beste deal zien te pakken.
  • Ik wil niet al te ver hoeven reizen voor aankoop en eventueel gezeik.
  • Ik ben slim genoeg om het ding zelf in elkaar te schroeven (heb het eerder gedaan).
M.a.w. tips en advies graag.
Oh ja ik woon in de regio Zwolle Deventer.

Verwijderd

Check your mail

• hqa
  • Laatst online: 13-08-2024

hqa

Mijn ervaring is dat als je dan uiteindelijk langs een dozenschuiver gaat je toch goedkoper uit bent....
ze kopen nl groot in ...

maar anders www.alternate.nl
die kopen ook groot in, zitten lekker scherp op de prijs, veel bulk...

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
De meeste dozenschuivers lijken wel goedkoper maar dan moet je niet kijken wat voor spul ze er in duwen.

Aks je een beetje kwaliteits spul wil ben je zelf meestal goedkoper uit.

• XL79
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-07 08:49
Mmmm zat Norrod ook niet in Zwolle. Heb altijd wel goede ervaring met die gasten.

Verwijderd

Kijk gewoon in de pricewatch welke artikelen je wil hebben. Koop de dure artikelen bij de goedkoopste in, let op verzendkosten die meestal vervallen bij bijv. boven de 400,- en koop alle kleine dingen bij 1 leverancier

• The - DDD
Mail gelezen.

En ja, ik heb er wel over gedacht om 'gespreid' in te kopen, maar ja dan moet ik weer onthouden waar ik het gekocht heb.

Op zich 2 of 3 winkels is niet erg, dus ik denk dat ik maar de midden weg neem.

Beperkt gespreid inkopen dus.
En die price watch is inderdaad handig.

• The - DDD
Norrod zit inderdaad in Zwolle.

Hmmm Norrod + Memo + Dynabyte (goedkoop met muizen en dat soort zooi) + Firm (op school dus studenten korting).

Ik denk dat ik wel een mooi dealtje in elkaar kan stampen.

Verwijderd

Welke winkels rekenen boven een bep. bedrag geen verzendkosten?

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Dynabyte goedkoop????(NOT :))
http://go.to/goedkoopstehardware

check dit eens zou ik zeggen.

• The - DDD
Ehm, connecties. That's it. En natuurlijk een geripte dynabyte executive klanten kaart, bij alle randapperatuur 10 tot 20 procent korting.

En zo kom je gratis aan zo'n ding:

Aanmelden als klant bij www.cd-express.nl

Vervolgens een weekje wachten, dan langsgaan bij dichtsbijzijnde Dynabyte vesteging. Vragen waar je klanten kaart blijft.

Verkoper checken in systeem, verrek je staat erin met de gegevens van CD-express. Vervolgens zeggen dat je dat ding toch echt wel nodig hebt. En als je een beetje welwillende verkoper hebt krijg je je klanten kaart binnen een week gratis en voor niets thuisgestuurd.

Vervolgens voordat je iets koopt, eerst prijs checken bij Dynabyte (heeft alleen zin met klein spul.) Dan kopen bij dynabyte indien goedkoper of elders.

Hoe komt dit?? Dynabyte = cd-express
Zelfs de klanten registratie (DOH!!)

Verwijderd

Kijk voor actuele prijslijsten effe op :
www.nieuw.nl www.tweakers.net www.alternate.nl

Uiteraard moet je kijken naar overklokken, en dan kom je tot de conclusie dat Intel daarvoor de beste mogelijkheden biedt. Ben daar zelf ook mee bezig; mbt. moederboards biedt 820 chipset vaak 4x AGP, maar is erg duur en eigenlijk is alleen ASUS PC3E stabiel. Kies zelf voor Abit BE6-(rev)II; biedt 2x AGP, maar je kunt ideaal opvoeren.

Intel PIII 500 biedt goede mogelijkheden tot overklokken (tot 700 Mhz), maar Celeron 500
is veel goedkoper en gaat tot 630 Mhz.

Succes!

Verwijderd

Okay, zal je proberen te helpen.
Zelf samenstellen is het beste, je hebt volledige controlle over wat je wel en niet wil, je zegt: ik kan het zelf samenstellen en bouwen, prima.
Tip: www.wlc.com of .nl (ff checken weet het ze snel niet), klik op prijslijst.
Username: WLC
Password: AVANTUS
Dit zijn dus inkoopprijzen voor computerbedrijven en zo schakel je dus de tussenhandel uit! Laat als je het wat vind het maar ff weten, heb een eigen bedrijfje gehad en de papieren nog steeds, ik kan dus eventueel voor je inkopen, indicatie: op een systeem van fl. 4.000,= scheelt dit al snel een fl. 700,-- tot fl. 1.000,-- gulden.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Neeem bekende merken, dan heb je (vaak) de beste support en de drivers zijn eventueel snel te achterhalen. Meestal ook betere kwaliteit van service, drivers, hardware.

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1