Toon posts:

Bluetooth standaard op je pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ben van plan een bluetooth muis + toetsenbord aan te gaan schaffen maar hier is in principe natuurlijk ook een bluetooth stick voor nodig.

Nu hoorde ik dat het ook zou kunnen dat dit standaard al ingebouwd zit in je pc. Nu is mijn vraag, hoe kan ik dit checken? Is dit wellicht ergens te zien op de pc zelf bijvoorbeeld?

Daarnaast, verder nog mensen met ervaringen met bluetooth muizen/toetsenborden, is het (veel) beter dan een gewone optische muis??

Alvast bedankt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 13:52 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

een bluetooth muis is waarschijnlijk ook optisch. Bedoel je het verschil met bekabelde invoerapparaten?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk gewoon even in je device manager of er bluetooth adapters zijn geinstalleerd of kijk of je mobo hier de mogelijkheid voor heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op 25 september 2004 @ 13:59:
Kijk gewoon even in je device manager of er bluetooth adapters zijn geinstalleerd of kijk of je mobo hier de mogelijkheid voor heeft.
Gewoon apparaatbeheer bedoel je? Daar zie ik inderdaad niets van bluetooth tussen staan o.i.d. Leek me zoiezo sterk, maar pc is wel net nieuw en vrij geavanceerd. Vandaar dat ik eigenlijk even wil checken of het er wellicht toch standaard in zit, is immers zonde om anders zo'n bluetooth stick te kopen ;) Iemand nog een idee hoe dit te checken?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Helaas zijn goedwerkende glazen bollen al een paar eeuwen uit productie...

Als je wilt dat wij je helpen met een vraag waar je mee zit moet je ons iets geven om mee te werken. Dat betekent op z'n minst volledige specs. Zoals je het hier vraagt kunnen we werkelijk niets zeggen, je meldt niet eens welke windows versie je hebt :X

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.