Toon posts:

[win ME] opstartproblemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Nadat ik de computer een beetje haastig had afgesloten ivm een niet te stuiten hoeveelheid popups heb ik gecontroleerd of er software geinstalleerd was. Vervolgens verwijderd wat ik dacht dat geinstalleerd was.

Misschien heb ik iets te veel verwijderd, want de computer laat bij het opstarten het bekende blauwe scherm zien (toets enter om door te gaan of ctrl alt del om overnieuw te starten) en dat fout OE:016F:BFF8E64B gemaakt is.

Als ik enter toets, vertelt 'ie dat STMGR een ongeldige instructie heeft uitgevoerd in module KRNL386.exe op 0003:000032bc. Dat schiet dus niet op.

Heeft iemand een tip voor me?

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Ik zou zeggen, kijk eens of je een versie van Windows 98 Second Edition kunt vinden. Windows ME is niet voor niets de Windows versie met de meeste bugs en vage fouten tot nu toe :)

Wil je dat niet dan zit er bij dit soort fouten waarschijnlijk niet zoveel meer op dan Windows ME opnieuw te installeren denk ik...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Ik kan je iig aanraden eens te zoeken op de foutcode (die is er niet voor niets namelijk ;))

http://www.google.nl/sear...OE%3A016F%3ABFF8E64B+&lr=

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.