Deze reactie is leuk. Kun je heel veel kanten mee op. Kijken of de liefhebbers hem een plekje kunnen geven. 
Reageer op deze post Gepost door seweso - zaterdag 25 september 2004 - 12:34 Score: 0 (Overbodig) Reactie bijwerken Us3radmin Notes
Ik wed dat je IE7 probleemloos op windows 2000 en windows 98 kan draaien, en dat dat bij Microsoft al helemaal geen extra moeite zou kosten. De features die ze op die platformen missen hebben ze gewoon met opzet alleen in windows xp gestopt, terwijl ze de features ook gewoon in dll's hadden kunnen stoppen.
Microsoft heeft ervoor gekozen om feature x,y en z die nodig waren voor een veiligere browser niet toe te voegen aan ie7 maar aan windows xp, niet omdat dat nodig was maar gewoon om de twee met voorbedachte rade aan elkaar te koppelen.
Maar als deze manier van werken écht makkelijker is voor Microsoft dan betekent dat ze lomp en te veel samenhangend programmeren, en zouden ze een cursur modulair programmeren moeten krijgen.
Ik heb net op linux en op windows binnen no-time firefox geinstalleerd, wat wel aangeeft in hoeverre sofware onafhankelijk van een os kan (en moet) zijn.
Ooh ja en het is helemaal grappig dat virussen altijd wel op alle versies van windows werken, wat voor mij wel bewijst dat ze intern helemaal niet/nauwelijks van elkaar verschillen.